MuscleMeat

Sticky Live News Topic

Die is wel een factor, volgens dit draadje.

Niet alles bepalend, niet alle moslims of mensen met zo'n achtergrond, maar wel een factor.

Nee. Islam is niet hetzelfde als 'wat een Moslim' doet. Helaas zien veel mensen het verschil niet meer.

Wat hier allemaal gebeurt met die vrouwen, is niet toegestaan in Islam.

It is narrated by Ibn 'Umar that a woman was found killed in one of these battles; so the Messenger of Allah (may peace be upon him) forbade the killing of women and children.

Boek 19, 4320

Mocht je ooit in een vuurgevecht komen met je auto en je moet schuilen.

Achter de deur gaan liggen doet dus echt 0.0 tegen geweervuur, alleen de wielen en motor hebben genoeg metaal om een kogel echt te stoppen, dus liggen/knielen achter je wiel of knielen achter de motorkap.

Zo grappig is het niet, maar als jij dat wel vindt..ok, kansloos.
Quotes uit de Quran gebruiken om te zeggen dat een bepaalde groep aanhangers geen 'echte moslims' zijn of 'tegen de visie van de profeet of het geloof' in gaan is gewoon lulkoek.

Er zijn net zo goed quotes die gebruikt kunnen worden om te zeggen dat mensen die tegen dit die groep of hun acties zijn juist geen goede aanhangers zijn.

Als je de bewuste keuze maakt je aan te sluiten bij een religie moet je ook de vele slechte kanten erkennen, je draagt er namelijk ook jouw steentje aan bij.

Quotes uit de Quran gebruiken om te zeggen dat een bepaalde groep aanhangers geen 'echte moslims' zijn of 'tegen de visie van de profeet of het geloof' in gaan is gewoon lulkoek.

Er zijn net zo goed quotes die gebruikt kunnen worden om te zeggen dat mensen die tegen dit die groep of hun acties zijn juist geen goede aanhangers zijn.

Het was niet uit de Quran. Zegt genoeg over je kennis.

Maakt geen drol uit of het de Quran, de Bijbel, de Tora or Lord of The Rings is.

Geen van allen, het maakt wel uit. Volgens Islam is het niet geoorloofd.
Dat die Moslims het wèl doen, maakt het niet ineens toegestaan.

Er werd gerefereerd naar Islam. Het aangeven hoe Moslims dit dat zus zo doen, betekent niks mbt Islam zelf.

Daar zijn een hoop moslims het niet over eens.

Je kan niet op deze manier gaan cherrypicken wat wel en wat niet echt/goed is wat wel in de texten staat of algemene opvatting is.

Nee. Islam is niet hetzelfde als 'wat een Moslim' doet. Helaas zien veel mensen het verschil niet meer.

Wat hier allemaal gebeurt met die vrouwen, is niet toegestaan in Islam.

Boek 19, 4320
Volgens mij maak ik dat onderscheid ook.

Je mag ze wel kidnappen en tot slaaf maken? Een hele geruststelling...

Weet je je zeker dat je je op het gladde en dunne ijs van de uitleg wil begeven?
  • Soms wordt het zo uitgelegd dat omdat iedere Israëli in dienst moet, iedereen een strijder is en daarmee een legitiem doelwit;
  • Er zijn ook voldoende aanknopingspunten om alle Joden/Israëli's te doden;
  • Of het wordt uitgelegd dat dit alleen voor vrouwen binnen de Islam geldt;
  • Of het wordt allemaal heel vredelievend en hippie-achtig uitgelegd, zelfs door sommige stromingen binnen de Islam.

Daar zijn een hoop moslims het niet over eens.

Dan kennen die Moslims hun eigen geloof niet goed (wat dus bij 100% van de extremistische islamitische terroristen aan de hand is) of het boeit ze niks.

Ik wacht nog steeds op voorbeelden. Ik ga ondertussen was anders doen, dus ik lees het later wel. Daaaag.

Dat die Moslims het wèl doen, maakt het niet ineens toegestaan.

Er werd gerefereerd naar Islam. Het aangeven hoe Moslims dit dat zus zo doen, betekent niks mbt Islam zelf.
Het is vaak een beetje difuus wat een geloof zegt en wat gelovigen zeggen.

Toen Turkije Syrië binnenviel ging dat gepaard met een heleboel religieus geroep. Net zoals in (godsdienst)oorlogen in Europa iedere zijde meent dat, soms dezelfde, God met hen is.

Onvoorstelbaar, ik was vorige week nog in Israël. Overal geweest ( incl golan hoogvlakte, grens met Syrië, autonoom palestijns gebied, westerlijke jordaanoever, joodse kolonies, echt hele land rond geweest ) en er was serieus niks aan de hand. Ik heb me daar echt heel veilig gevoeld en mensen leken heel vriendelijk en tolerant. Snap er helemaal niks meer van.

Laatst bewerkt:
Onvoorstelbaar, ik was vorige week nog in Israël. Overal geweest ( incl golan hoogvlakte, grens met Syrië, autonoom palestijns gebied, westerlijke jordaanoever, joodse kolonies, hele land rond geweest ) en er was serieus niks aan de hand. Ik heb me daar echt heel veilig gevoeld en mensen leken heel vriendelijk en tolerant. Snap er helemaal niks meer van.
Gelukkig ben je hier en niet nog daar.

Ja vooral omdat ik niet alleen op reis was. We waren met z'n 3-en waaronder m'n moeder van 75 en dan kun je niet zo veel qua flexibiliteit

Maar er wordt ook gefeest

Hamas striptease

Terug
Naar boven