Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is ook een bijzonder verhaal, de nakomelingen van Palestijnse vluchtelingen blijven altijd Palestijnse vluchtelingen. Voor zover ik weet zijn zij de enige groep ter wereld voor wie dit geldt.Wat ik zo snel terugvind is dat je dan gedoemd bent om te verblijven in een vluchtelingenkamp. Dan ben je misschien nog slechter af.
Ik denk dat dit wel een grote rol speelt.
Het beleid van Israël mbt Gaza en de Westoever is een aardige voedingsbodem.Ik denk dat dit wel een grote rol speelt.
Het is allemaal makkelijk om te roepen dat ze iedereen de Gazastrook uit zouden moeten vluchten, en dat is denk ik ook het beste.
Maar die mensen worden vanaf hun geboorte helemaal gekgemaakt met indoctrinatie en geweld. Daar breek je niet zomaar uit. Letterlijk en figuurlijk.
Exact.Het beleid van Israël mbt Gaza en de Westoever is een aardige voedingsbodem.
Voeg daar indoctrinatie, angst, uitzichtloosheid en het feit dat Hamas "tenminste iets doet", minder corrupt is dan de PLO.
Wat is het perspectief voor iemand die in Gaza woont?
En we hebben het over Palestijnen uit de Gazastrook, die kunnen te land alleen Israël, Egypte op of de zee in dus zouden ze via het vliegtuig naar Jordanië moeten vluchten, maar dan moet er weg een vliegveld zijn.Ik denk dat dit wel een grote rol speelt.
Het is allemaal makkelijk om te roepen dat ze iedereen de Gazastrook uit zouden moeten vluchten, en dat is denk ik ook het beste.
Maar die mensen worden vanaf hun geboorte helemaal gekgemaakt met indoctrinatie en geweld. Daar breek je niet zomaar uit. Letterlijk en figuurlijk.
Lijden en sterven, dan is het niet zo vreemd dat ze het liefst een paar van hun “kamp bewakers” meenemen.Wat is het perspectief voor iemand die in Gaza woont?
Zijn vrouw is joods.Lastige keuze ook voor baudet, moet ie nou antisemitisch of anti islam zijn. Kan nooit zn volledige electoraat tevreden stellen in deze
Was de helft van de bevolking in gaza geen tiener?En maar doorblijven fokken ondanks gebrek aan perspectief. Puur om mannen op te laten groeien tot haatbaard. Maak zoveel mogelijk kinderen is regelmatig een oproep van Imams. Om alles van de ongelovigen over te nemen.
Volgens mij zijn ze niet "als beesten opgesloten", maar uiteindelijk kunnen ze Gaza niet makkelijk uit en hebben ze weinig controle over hun eigen toekomst.En we hebben het over Palestijnen uit de Gazastrook, die kunnen te land alleen Israël, Egypte op of de zee in dus zouden ze via het vliegtuig naar Jordanië moeten vluchten, maar dan moet er weg een vliegveld zijn.
Ze zitten gewoon als beesten opgesloten, een internationaal schandaal waar al meer dan een decennia amper aandacht aan wordt besteed en meer dan de helft van inwoners van de Gazastrook kent door hun jonge leeftijd niets anders.
En dat is niet als “beesten opgesloten”? Menig huisdier in Nederland heeft een beter leven.Volgens mij zijn ze niet "als beesten opgesloten", maar uiteindelijk kunnen ze Gaza niet makkelijk uit en hebben ze weinig controle over hun eigen toekomst.
Volgens mij het bij de wet verboden om mijn ideeën over eventuele oplossingen te bespreken.
Ongeremd blijven doorfokken snap ik enerzijds ook niet, maar aan de andere kant zal er weinig voorlichting en anticonceptie zijn.Was de helft van de bevolking in gaza geen tiener?
*edit*
An overwhelming majority of Gaza's population is young with 65 percent being under the age of 24 and the median age for men and women being 18 years. Sixteen years of an Israeli land, air and sea blockade has crippled its economy and tightly restricted the movement of its people in and out of the enclave
Dat ligt aan jouw waarneming.En toch hebben de melanine deficiënte mensen het meeste bereikt.
De twee grootste factoren in geboortecijfer zijn ontwikkeling en religie. Hoe lager dat eerste en hoger dat tweede hoe meer babies.Ongeremd blijven doorfokken snap ik enerzijds ook niet, maar aan de andere kant zal er weinig voorlichting en anticonceptie zijn.