- Waardering
- 3.845
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In je 2e alinea geef je zelf antwoord op de vraag in je 1e alinea.Waar haal jij het recht vandaan om andermans wereldbeeld / normen en waarden / geloof etc. zwakzinnig en gestoord te noemen?
O.a. Hitler was er heilig van overtuigd dat zijn wereldbeeld het enige juiste was en we weten allemaal hoe dat is afgelopen.
In je 2e alinea geef je zelf antwoord op de vraag in je 1e alinea.
Dat superieuriteitsgevoel heeft vrijwel elke cultuur en religie.Het gevoel van superieuriteit tov de rest van de wereld is hetgeen het collectieve Westen uiteindelijk de das om gaat doen. In het ergste geval leidt het tot WO III en in het beste geval valt heel het westerse systeem gewoon als een kaartenhuis in elkaar a la Roman Empire.
Vrijheid van meningsuiting.Waar haal jij het recht vandaan om andermans wereldbeeld / normen en waarden / geloof etc. zwakzinnig en gestoord te noemen?
Wanneer andermans geloof mijn veiligheid in het gedrang brengt, zoals met de islam, heb ik daar verdorie alle recht toe.Waar haal jij het recht vandaan om andermans wereldbeeld / normen en waarden / geloof etc. zwakzinnig en gestoord te noemen?
O.a. Hitler was er heilig van overtuigd dat zijn wereldbeeld het enige juiste was en we weten allemaal hoe dat is afgelopen.
Verdorie?Wanneer andermans geloof mijn veiligheid in het gedrang brengt, zoals met de islam, heb ik daar verdorie alle recht toe.
De grote leiders binnen de islam zijn geen haar beter als Hitler. Net als een bepaalde Russiche dictator die ook overtuigd is van zijn eigen gelijk en dat gebruikt om duizenden mensen de dood in te jagen in Oekraïne.

Fixed.Het gevoel van superieuriteit tov de rest van de wereld is hetgeen Rusland uiteindelijk de das om gaat doen. In het ergste geval leidt het tot WO III en in het beste geval valt heel het Russische systeem gewoon als een kaartenhuis in elkaar a la Roman Empire.
Ik kan ook god***domme zeggen 🤣
Dat is echter wel alleen als ze die levensstijl daar houden. En dat is waar de schoen wringt. Ook dat volk voelt zich namelijk in zoverre superieur en wil de rest van de wereld hervormen, desnoods met geweld, naar hun pre middeleeuwse denkwijzen en manieren van leven. En de enige manier om dat aan te pakken is bij de bron.
Dat is het grote probleem van religie en momenteel met name de Islam.
Ze willen overal met rust gelaten worden hoe debiel ze ook kunnen doen. Maar andersom is het onmogelijk om anderen met rust te laten en moet het zich op elke mogelijke manier op anderen opdringen.
En daar is rerecht veel kritiek op.
Dat is het grote probleem van mensen, niet van religie.
Mensen ≠ religie.
oke

En fout.
Dat is het grote probleem van mensen, niet van religie.
Mensen ≠ religie.
Lijkt me vrij logisch en simpel
“There is no compulsion in religion”
[al-Baqarah 2:256]
Dat mensen hun religie opdringen op anderen, betekent niet dat de religie dit doet.
Anders is het grootste probleem niet Islam maar Jehovah's Getuigen![]()