Mocht je een vlag willen met de shahada voor een hulporganisatie dan zou je kunnen overwegen om geen groene, zwarte of witte te kunnen nemen...
Net als dat in veel situaties mensen het runenschrift liever overslaan. Het runenschrift is veel ouder dan de Shahada.
Uiteraard, alleen de verandering die gesuggereerd wordt hier gaat om de Shahada als tekst, niet zozeer op een vlag.
Dat staat toch in m'n laatste zin zo'n beetje?
Het zou je in jouw geval sieren als je je af en toe een beetje zou aanpassen. Verder: vind het maar rare aannames en een vreemde wending, maar niet echt zin om weer dat eindeloze gezaag aan te gaan. Jij hebt een andere mening dan ik heb, lijkt mij helemaal prima.
'af en toe een beetje' is anders dan, wat ik aangaf, verwachten van miljarden mensen dat ze hun dagelijkse tradities gaan veranderen omdat anders wellicht, eventueel, bepaalde mensen, hun misschien wel eens zouden kunnen associëren met een groepje mensen die een keer hetzelfde zeiden maar in een andere context.
Als jij van mening bent dat dit normaal is (verwachten van miljarden mensen zich aan te passen in hun eigen huis want tja, een ander verkloot het voor je) dan ben je verder heen dan ik dacht. En ja, die mening mag jij gerust hebben.