Fitness Seller

Sticky Live News Topic

:cool:

:cool:

Nou en.

1701772436394.png

Jullie vinden het goed dat 85+ burgers gedood zijn? Wat is er mis met jullie?

Laat het de nu.nl reaguurders maar niet lezen.

Tegen racisme? Ja klopt, ik ben altijd zo.
alle daar gaan we weer. de racismekaart. Hadden de VS dit tegengekomen had dit hier ook gestaan hoor.
Tegen racisme maar wel voor vrouwenongelijkheid en tegen homo's. Je bent een goede moslim. proficiat

alle daar gaan we weer. de racismekaart. Hadden de VS dit tegengekomen had dit hier ook gestaan hoor.
Tegen racisme maar wel voor vrouwenongelijkheid en tegen homo's. Je bent een goede moslim. proficiat

Je haalt alles aan om maar niet te hoeven te erkennen dat blij zijn met dode burgers in Nigeria, gewoon ziek is :)

Waarom moet je het nu over mij hebben dan? Ben ik zo interessant voor je? Ik ben overigens niet voor vrouwenongelijkheid en ik ben niet tegen homo's. Als je dan toch zo geobsedeerd moet doen, doe het dan goed.

Je haalt alles aan om maar niet te hoeven te erkennen dat blij zijn met dode burgers in Nigeria, gewoon ziek is :)

Waarom moet je het nu over mij hebben dan? Ben ik zo interessant voor je? Ik ben overigens niet voor vrouwenongelijkheid en ik ben niet tegen homo's. Als je dan toch zo geobsedeerd moet doen, doe het dan goed.
zegt de geobsedeerde bekeerling

Goede nieuws van de dag: Ze gaan terug water krijgen in Gaza:

WSJ: Israël overweegt tunnels Gaza vol zeewater te spuiten

Israël heeft een systeem van pompen geïnstalleerd dat kan worden ingezet om het netwerk van tunnels van Hamas onder de Gazastrook onder water te zetten, meldt de Amerikaanse krant 'The Wall Street Journal' maandag. Israël zou overwegen het ondergrondse gangenstelsel onder te laten lopen, om zo Hamasstrijders uit die tunnels te dwingen. 'The Wall Street Journal' baseert zich op bronnen binnen de Amerikaanse regering.

De installatie van minstens vijf pompen, opgebouwd ongeveer anderhalve kilometer ten noorden van vluchtelingenkamp Al Shati, kan miljoenen liters zeewater per uur verplaatsen, waardoor de tunnels onder de Gazastrook binnen enkele weken onder water kunnen komen te staan, aldus het bericht.

Terug
Naar boven