MuscleMeat

Sticky Live News Topic

Als ik niet normaal ben (niemand is normaal, maar ach) als ik niet racistisch ben; so be it :)
Jawel hoor, een gemiddeld iemand is normaal.
Prima dat jij dat niet bent, maar ga niet zo raar doen als iemand dat wel is. Vrij logisch dat iemand eerder voor zijn eigen soort mens kiest dan niet.

Jawel hoor, een gemiddeld iemand is normaal.
Prima dat jij dat niet bent, maar ga niet zo raar doen als iemand dat wel is. Vrij logisch dat iemand eerder voor zijn eigen soort mens kiest dan niet.

Wie wil nou gemiddeld zijn? :roflol:

Ik ben niet racistisch. Geen racist zijn is imho deel van hele gezonde normen en waarden. Het is niet voor niks dat racisme verboden is :)

Sterkte ermee.

Als ik niet normaal ben (niemand is normaal, maar ach) als ik niet racistisch ben; so be it :)

1701779534636.png

Kent iemand deze bars in Japan?
:o

Basic-fit ladies only vind ik ook wel behoorlijk racistisch, seksistisch, discriminerend en problematisch.

Wie wil nou gemiddeld zijn? :roflol:

Ik ben niet racistisch. Geen racist zijn is imho deel van hele gezonde normen en waarden. Het is niet voor niks dat racisme verboden is :)

Sterkte ermee.
Het merendeel van de mensen op aarde? En het is niet zo alsof iedereen dat zelf kiest.
Je hoeft ook niet heel duidelijk racistisch te zijn, maar als er een moslim en een jood op een weg liggen red jij toch echt de moslim eerst. Dus ben je 'racistisch' in jouw ogen. Discriminatie is ook 'verboden', maar overal wordt gediscrimineerd. Wat wil je hiermee zeggen?

Het merendeel van de mensen op aarde? En het is niet zo alsof iedereen dat zelf kiest.
Je hoeft ook niet heel duidelijk racistisch te zijn, maar als er een moslim en een jood op een weg liggen red jij toch echt de moslim eerst. Dus ben je 'racistisch' in jouw ogen. Discriminatie is ook 'verboden', maar overal wordt gediscrimineerd. Wat wil je hiermee zeggen?

Moslim is geen ras.

Racistisch is niet hetzelfde als 'voorkeur voor-' overigens.

Dat je geleerd moet zijn om hun uitlatingen in het juiste perspectief te kunnen zien, sowieso moet je niet afgaan op losse opmerkingen, maar moet je in de context zien van al hun bijdrages op dit forum.

Geleerd in hun gedrag ben ik niet, maar naar aanleiding van andere bijdrages op dit forum, zoals je nu ook kunt lezen hier, bevestigd het wel mijn vermoeden.

De enige reden dat Hell zo heftig reageert is dat Nigeria nogal wat moslims telt ( wel meer Christenen maar toch ) en de kans dus aanwezig is dat onder de slachtoffers zich broeders en zusters bevinden. Als t ergens in een dorp in Twente was gebeurd had het dr niks uitgemaakt.

De enige reden dat Hell zo heftig reageert is dat Nigeria nogal wat moslims telt ( wel meer Christenen maar toch ) en de kans dus aanwezig is dat onder de slachtoffers zich broeders en zusters bevinden. Als t ergens in een dorp in Twente was gebeurd had het dr niks uitgemaakt.

Niet waar. Ik reageer gewoon op lompe reacties over onschuldige burgers die gedood zijn. Maakt niet uit of het Nederland, Nigeria, China, België, Rusland of waar dan ook is.

Zwarte huidskleur is ook geen ras. Jij beweert van wel, wat maakt jouw dat?

Mensen met een zwarte huidskleur hebben een ander ras dan mensen met een blanke huidskleur.
Mensen die Moslim zijn hebben niet altijd een ander ras dan mensen die geen Moslim zijn.
Heel simpel.

Kom op, gaan we nu echt mensen verdedigen die het leuk vinden dat onschuldige burgers gedood zijn?

Ah, dus als ik moslims weiger, omwille van hun geloof in het sprookjesboek, in een verhuurappartement ben ik geen racist?

Klopt. Het is wel discriminatie en valt onder Islamofobie, wat jij sowieso al bent. RACIST gaat om iemand's RAS.

Terug
Naar boven