Is het ok? In principe niet, maar dat hoeft toch ook niet.Nee, valt niet mee. Dat elders het erger is betekent niet dat dit ineens ok is.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is het ok? In principe niet, maar dat hoeft toch ook niet.Nee, valt niet mee. Dat elders het erger is betekent niet dat dit ineens ok is.
Ik vraag mij vooral af waarom allah dit niet voorkomen heeft. Zomaar denk ik dat hij een hekel heeft aan people of colors...Jullie vinden het goed dat 85+ burgers gedood zijn? Wat is er mis met jullie?
Het is ook hypocriet om daar als welvarende Westerling over te treuren of niet?Je haalt alles aan om maar niet te hoeven te erkennen dat blij zijn met dode burgers in Nigeria, gewoon ziek is![]()
Het is ook hypocriet om daar als welvarende Westerling over te treuren of niet?
Dan heb je het verkeerde geloof gekozenWaarom moet je het nu over mij hebben dan? Ben ik zo interessant voor je? Ik ben overigens niet voor vrouwenongelijkheid en ik ben niet tegen homo's. Als je dan toch zo geobsedeerd moet doen, doe het dan goed.

De echte complotdenker weet wel waarom het zo lang heeft geduurd voordat ze dit gaan doen.Goede nieuws van de dag: Ze gaan terug water krijgen in Gaza:
WSJ: Israël overweegt tunnels Gaza vol zeewater te spuiten
Israël heeft een systeem van pompen geïnstalleerd dat kan worden ingezet om het netwerk van tunnels van Hamas onder de Gazastrook onder water te zetten, meldt de Amerikaanse krant 'The Wall Street Journal' maandag. Israël zou overwegen het ondergrondse gangenstelsel onder te laten lopen, om zo Hamasstrijders uit die tunnels te dwingen. 'The Wall Street Journal' baseert zich op bronnen binnen de Amerikaanse regering.
De installatie van minstens vijf pompen, opgebouwd ongeveer anderhalve kilometer ten noorden van vluchtelingenkamp Al Shati, kan miljoenen liters zeewater per uur verplaatsen, waardoor de tunnels onder de Gazastrook binnen enkele weken onder water kunnen komen te staan, aldus het bericht.

En als niet-welvarende westerse burger?Het is ook hypocriet om daar als welvarende Westerling over te treuren of niet?
Wie vonden het oprecht leuk en wilden meer van hetzelfde.
Scherp.

'Oeps hihi ik ben een tweeling, dinsdag is mijn slechte dag'![]()
Nigeriaans leger doodt 'per ongeluk' 85 eigen burgers bij droneaanval
Zeker 85 burgers in Nigeria zijn zondagavond "per ongeluk" om het leven gekomen bij een droneaanval van het eigen leger, meldt de landelijke nooddienst. 66 anderen liggen nog in het ziekenhuis. Abuja erkent verantwoordelijk te zijn voor het bombardement en spreekt van "een fout".www.nu.nl
![]()
Hij heeft hiermee de oorspronkelijke doelen beschermd.Ik vraag mij vooral af waarom allah dit niet voorkomen heeft. Zomaar denk ik dat hij een hekel heeft aan people of colors...

Wat een vuillak!Hij heeft hiermee de oorspronkelijke doelen beschermd.![]()
Pas maar op ouwe, nu hebben die andere 230 miljoen een reden om te vluchten. Raad eens waar die naar toe gaan.
Wie vonden het oprecht leuk en wilden meer van hetzelfde.
![]()
Nigeriaans leger doodt 'per ongeluk' 85 eigen burgers bij droneaanval
Zeker 85 burgers in Nigeria zijn zondagavond "per ongeluk" om het leven gekomen bij een droneaanval van het eigen leger, meldt de landelijke nooddienst. 66 anderen liggen nog in het ziekenhuis. Abuja erkent verantwoordelijk te zijn voor het bombardement en spreekt van "een fout".www.nu.nl
![]()
Beter voor het klimaat, laat nog maar 20 drones opstijgen!
Ik niet, ik sprak voor het klimaat. De aarde warmt op, de volgende generaties zullen ernstige gevolgen evenaren. Besef je dit dan niet?'Leuk' weet ik niet, maar anytesters wilde er meer van.
Je moet het in de tijdgeest zien.'Leuk' weet ik niet, maar anytesters wilde er meer van.

Beter zo dan over een paar jaar verhongeren of verdrinken zou je zeggen.Ik niet, ik sprak voor het klimaat. De aarde warmt op, de volgende generaties zullen ernstige gevolgen evenaren. Besef je dit dan niet?
Of aidsBeter zo dan over een paar jaar verhongeren of verdrinken zou je zeggen.