Fitness Seller

Sticky Live News Topic

iemand met een paar dagen ervaring op de shooting range en een degelijke zoned in scope had raak geschoten. Zo ver was het niet.
Hij schiet van hoog naar laag.
Hoe was de wind. Bewoog het doelwit of was het onroerend goed?
Hoe stond de zon. Was de baan van het schot vrij?
Hoe bleef hij onopgemerkt tot moment supreme?

Al met al een behoorlijke prestatie, op 2 cm na een headshot. Met groter kaliber was het klaar geweest.

Hij schiet van hoog naar laag.
Hoe was de wind. Bewoog het doelwit of was het onroerend goed?
Hoe stond de zon. Was de baan van het schot vrij?
Hoe bleef hij onopgemerkt tot moment supreme?

Al met al een behoorlijke prestatie, op 2 cm na een headshot. Met groter kaliber was het klaar geweest.
Daar leer je op de stand allemaal rekening mee te houden. Wat wel mijn 2de opmerking is ook, waarom gewoon geen Barrett met een .50 BMG kopen als het toch je afscheidsfeest is. Of iets met een lapua.

Laatst bewerkt:
1720928637843.png
Hij net zo goed Full Tupac kunnen gaan.

Tupac-holding-his-middle-finger-high-after-being-shot.jpg

Daar leer je op de stand allemaal rekening mee te houden. Wat wel mijn 2de opmerking is ook, waarom gewoon geen Barrett met een .50 BMG kopen als het toch je afscheidsfeest is. Of iets met een lapua.
Één ding dat echter niet aangeleerd wordt op de gemiddelde schietbaan is hoe het gevoel te onderdrukken als jij ( waarschijnlijk voor het eerst ) op een levend doelwit, een mens notabene, schiet. Dat is nogal wat namelijk. Het is in ieder geval heel anders dan wanneer je op Bambi schiet

Een ander ding is wel zeker en dat is dat, mits het niet allemaal gestaged is, die jongens van de CS teams hun werk niet al te best lijken te hebben gedaan. Ik heb zo het donkerbruine vermoeden dat die een erg pittige debriefing hebben gehad.

Één ding dat echter niet aangeleerd wordt op de gemiddelde schietbaan is hoe het gevoel te onderdrukken als jij ( waarschijnlijk voor het eerst ) op een levend doelwit, een mens notabene, schiet. Dat is nogal wat namelijk. Het is in ieder geval heel anders dan wanneer je op Bambi schiet
Ik zit in een complete gedepersonaliseerde zone als ik ga jagen. Nu is dat 99% wel kleinwild maar ik denk dat ik me in theorie genoeg zou kunnen trainen voor een mens en dat is ook wat ik hoor.

Elke nadeel heeft zijn voordeel. De kans dat Trump niet opnieuw verkozen zal worden lijkt me nu wel erg klein.
Ja zou het uitmaken voor dem stemmers? Ik dacht de vorige keer al dat hij demografisch en cultureel kansloos geworden was, inmiddels zijn er nog grotere aantallen te overkomen.

Trump is nu wel zo'n beetje een verkapte martelaar geworden. Eerst dat geneuzel met paardenkop Stormy Daniels en nu een moordaanslag.

Ik zit in een complete gedepersonaliseerde zone als ik ga jagen. Nu is dat 99% wel kleinwild maar ik denk dat ik me in theorie genoeg zou kunnen trainen voor een mens en dat is ook wat ik hoor.
Er is een wezenlijk verschil tussen de trekker overhalen terwijl je door je vizier naar Stampertje kijkt of naar mevrouw Harms wiens hondje een keer in je tuin gepoept heeft. Laat ik het er op houden dat ik hoop dat jij er nooit achter hoeft te komen.

Er is een wezenlijk verschil tussen de trekker overhalen terwijl je door je vizier naar Stampertje kijkt of naar mevrouw Harms wiens hondje een keer in je tuin gepoept heeft. Laat ik het er op houden dat ik hoop dat jij er nooit achter hoeft te komen.
No shit, dat is ook wat ik zeg. Alleen kan je je daar op trainen. Genoeg militairen in de familie hier.

Veel mensen denken dat het makkelijk is over de keuze tussen leven en dood. Zit ook zeker een verschil in of iemand je recht in de ogen kijkt op het moment! Daarmee sluit ik me ook aan bij je laatste zin💪🏻

Er was elders ook veel commentaar op die twee. De ene die niet weet hoe ze haar wapen opbergt, de ander die helemaal niet lijkt te weten wat ze moet doen.

Er is ook een filmpje waarin een vrouwelijke leidinggevende schermt met diversiteit en dat ze binnen zoveel jaar 30% vrouwen bij de secret service wil hebben.

Nu.nl is van linkse DPG, dus niet raar natuurlijk

• Like
Waarderingen: GruX
Terug
Naar boven