- Waardering
- 27.843
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
3-5 sec was het klaarTussen de schoten zit ook veel tijd, tis geen salvo iig. Bekijk het maar eens.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
3-5 sec was het klaarTussen de schoten zit ook veel tijd, tis geen salvo iig. Bekijk het maar eens.
Dat is heel veel tijd voor maar paar kogels met een AR15 vind ik.
1e 3 schoten waren t snelst. AR-15 is semi automatischDat is heel veel tijd voor maar paar kogels met een AR15 vind ik.
Op GeenStijl filmpje van mensen die naar politie en secret service roepen dat er een persoon met een wapen is.
Volledig interview met getuige.
Levenslang in de hel want hij is doodBizar dat een 20-jarige de politiek zo belangrijk vindt, dat hij daar wel wat jaartjes vrijheid voor over heeft.
Vooral omdat het land 333 miljoen inwoners heeft, geen hond zich verkiesbaar wil stellen, en je al een toegevoegde waarde hebt als je zelfstandig kan traplopen en in staat bent om je zinnen af te maken.
Ik weet niet hoe lang Thomas Crooks moet zitten... maar in die tijd had hij vast wel iets kunnen bereiken.
Ah, dan weten we zeker dat hij het niet weer doet!
En niet kan vertellen wie hem geholpen heeft.
Denk eerder liggen ipv zittenBizar dat een 20-jarige de politiek zo belangrijk vindt, dat hij daarwat jaartjes vrijheidzijn leven voor over heeft.
Vooral omdat het land 333 miljoen inwoners heeft, geen hond zich verkiesbaar wil stellen, en je al een toegevoegde waarde hebt als je zelfstandig kan traplopen en in staat bent om je zinnen af te maken.
Ik weet niet hoe lang Thomas Crooks moet zitten... maar in die tijd had hij vast wel iets kunnen bereiken.
Tsk, nu alweer liggen? Wat zijn die linkse rakkers toch een werkschuw tuig!
Scheelt dat er vaak meer te traceren is dan mensen überhaupt kwijt zouden willen. Telefoon uitlezen, banktransacties, zijn schuilnaam op dbb
Scheelt dat er vaak meer te traceren is dan mensen überhaupt kwijt zouden willen. Telefoon uitlezen, banktransacties, zijn schuilnaam op dbb
Interessant, heel interessant.Wij gaan er vast nooit achter komen maar ik vind het een bijzondere zaak. 135 meter is een relatief korte afstand. Een beetje geoefend schutter schiet gemakkelijk raak van zo'n afstand. Nu lees ik dat er door omstanders werd geroepen naar de veiligheidsdiensten dus misschien dat de schutter in paniek raakte.
Maar ook dan. Aan een evenement als dit gaat beveiligingstechnisch zoveel voorbereiding vooraf. Mogelijke plekken om van te schieten worden vastgelegd en beveiligd. Hoe kan iemand met een aanvalsgeweer op het dak van een winkel ( ? ) komen binnen zo'n kleine straal?
Het zou mij in ieder geval niet verbazen als het allemaal gestaged is. Trump wordt hier alleen maar populairder door.
Zag het ook pas vanmorgen, bb lifestyle is gewoon op tijd naar bedNiks van meegekregen, maar iemand wilde dus een headshot geven aan Trump.
Heftig
Big if trueVind jij het niet merkwaardig dat het echt meerdere schoten en meerdere seconden duurt voor zn bodyguards aan komen rennen. Meestal is dit veel en veel sneller. ook dat ze hem toelaten nog zn hoofd en gestrekte arm volledig boven de dekking van de bodyguards laten komen om contact met het publiek te hebben als ze hem afvoeren vind ik een punt dat ik heel merkwaardig vind. Tactisch bekeken zitten er veel "safety breaches" in dit in incident. Gestaged weet ik niet. Kan ook een inside job geinstrueerd vanuit links zijn. Amerika is niet vies van zulke klusjes als de national safety in hun ogen in gevaar is.
Ik vind de transparantie van berichtgeving en de manier waarop sommige dingen al zo (te) overduidelijk en vingerwijzend worden gebracht net zo verdacht als bij de nasleep van de aanslag in dat concertgebouw in Rusland dit jaar. En nota bene hadden juist de Amerikaanse inlichtingendiensten daar een duidelijke en ongezouten kritische mening over.
iemand met een paar dagen ervaring op de shooting range en een degelijke zoned in scope had raak geschoten. Zo ver was het niet.Vroeger hadden ze raak geschoten.
Vroeger was alles beter.