Fitness Seller

Sticky Live News Topic

IMG_2090.jpeg

De comments op nu.nl zijn wel goed tegenwoordig.
:roflol:

Dus ze regelden een scherpschutter die zo goed is dat hij Trump zonder probleem bewust een schampschot kon geven? Simo Häyhä is toch al even dood.

Jordan.png

Laatst bewerkt:
Soms lijkt het wel of mensen niet zo één-dimensionaal zijn.

Laatst bewerkt:
https://archive.is/y7tVh zei:

Trump rally victim is former fire chief Corey Comperatore, who shielded wife, girls from bullets​

Family members identified Corey Comperatore as the rally goer who was killed Saturday in an assassination attempt on former President Trump in Butler, Pennsylvania.
Comperatore was a former fire chief for Buffalo Township, local news station WPXI reported. He was shot and killed when Thomas Matthew Crooks opened fire on Trump from a sniper's perch some 130 yards away during the campaign event. Two others were critically injured in the attack, authorities said.

Trump rally victim is former fire chief Corey Comperatore, who shielded wife, girls from bullets

Corey Comperatore (Allyson Comperatore/Facebook)

The victim's sister, Dawn Comperatore Schafer, wrote in a Facebook post that Corey "was a hero that shielded his daughters."
"His wife and girls just lived through the unthinkable and unimaginable. My baby brother just turned 50 and had so much life left to experience. Hatred has no limits and love has no bounds. Pray for my sister-in-law, nieces, my mother, sister, me and his nieces and nephews as this feels like a terrible nightmare but we know it is our painful reality," Schafer wrote.

https://www.foxnews.com/live-news/trump-rally-assassination-attempt-july-14 zei:

Pennsylvania Governor says Trump rally victim Corey Comperatore was a 'hero'​

Pennsylvania Gov. Josh Shapiro said Sunday he spoke with the wife of Corey Comperatore, a man who was killed Saturday when a gunman attempted to assassinate former President Trump during a rally in Butler.
"We lost a fellow Pennsylvanian last night," Shapiro said at a news conference. "Corey Comperatore was a girl dad. Corey was a firefighter. Corey went to church every Sunday. Corey loved his community, and most especially Corey loves his family. Corey was an avid supporter of the former president and was so excited to be there last night with him in the community.
"I asked Corey's wife if it would be okay for me to share that we spoke. She said yes. She also asked that I share with all of you that Corey died a hero, that Corey dove on his family to protect them," the governor said.
"Last night at this rally, Corey was the very best of us. May his memory be a blessing."
Shapiro concluded his remarks noting that political disagreements "can never, ever be addressed through violence."
"Disagreements are okay, but we need to use a peaceful political process to settle those differences," he said.

rip

Maar even serieus bedenk ff wat dat anoniempje beweert:

1. Dat ze toestemming moeten krijgen om iemand neer te schieten met een AR15 bij een Trump rally.

2. Dat die toestemming 3 minuten lang niet kwam, maar er verder 3 min niemand anders iets deed/opviel en deze gast gewoon bleef keken.

3. Dat de toestemming moet komen van het hoofd van de secret service

Maar even serieus bedenk ff wat dat anoniempje beweert:

1. Dat ze toestemming moeten krijgen om iemand neer te schieten met een AR15 bij een Trump rally.

2. Dat die toestemming 3 minuten lang niet kwam, maar er verder 3 min niemand anders iets deed/opviel en deze gast gewoon bleef keken.

3. Dat de toestemming moet komen van het hoofd van de secret service
Nog ff serieus:

Dat een secret service agent dit op Reddit (of 4chan of enig ander openbaar forum) gaat zetten.

Het enige serieuze is dat er vragen worden gesteld, waarom het schieten of terugschieten door de snipers zo lang heeft geduurd.

Ik heb daar geen verstand van.

Laatst bewerkt:
Nog ff serieus:

Dat een secret service agent dit op Reddit gaat zetten.
Dit kan ik ook niet echt geloven.
Het enige serieuze is dat er vragen worden gesteld, waarom het schieten of terugschieten door de snipers zo lang heeft geduurd.

Ik heb daar geen verstand van.
Dat de CS-operator melding maakt van wat hij ziet aan zijn leidinggevende "op de grond" is standaard gang van zaken. In ieder geval bij de Nederlandse diensten. Waarom er vervolgens geen toestemming gegeven zou worden laat zich raden en klinkt erg onlogisch. Al met al kunnen wij eigenlijk alleen zeggen dat het een heel vreemde zaak is.

De man uit het eerder geplaatste artikel, diegene die zijn vrouw en kinderen beschermde met zijn lijf toen er geschoten werd, is een absolute held in mijn boekje en het voorbeeld van hoe een man moet zijn.

Terug
Naar boven