Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gelukkig maar.
correct.Gelukkig maar.
Die vrouw van hem had hem nooit een tweede termijn moeten laten overwegen.
Nu je het zegt. Dat was ons nog niet opgevallen.Over seniel gesproken, die Biden heeft daar echt trekken van.
Gelukkig voor jou lijkt het toch Kamala te zijn, wie weet met mayor Pete als VP, toch een gouden koppel voor je.Als trotse fier n*ger zou ik dit toch ietwat neerbuigend vinden.
![]()
Ben nu helemaal in de wolken, Mentat!Gelukkig voor jou lijkt het toch Kamala te zijn, wie weetmet mayor Pete als VP, toch een gouden koppel voor je.
Dus dat een bejaarde zich niet opnieuw verkiesbaar stelt is groter nieuws dan een andere bejaarde die op een haar na vermoord was.Voor de liefhebber is een extra NOS journaal aanstaande.
Daar hoort de alleen NOS journaal of RTL Nieuws-kijkende, Volkskrant- of NRC-lezende Nederlander nu ook voor het eerst hoe zeer Biden al aan het aftakelen was.
(Zie ook de podcast van Bart Nijman met Wierd Duk in het Woke-topic, die hebben het ook uitgebreid daarover)
![]()
Wierd Duk in Het Land van Bart Nijman
Een vrij gesprek met een van de laatste goed functionerende thermometers van het vaderlandse humeurwww.nijmansnieuwsbriefje.nl
Fixed.Dus dat een bejaarde zich niet opnieuw verkiesbaar stelt is groter nieuws dan een andere bejaarde die op een oor na vermoord was.
Ik heb nu bij de NOS geleerd dat Kamala de vorige keer "de voorverkiezingen heeft verloren van Biden".Voor de liefhebber is een extra NOS journaal aanstaande.
Daar hoort de alleen NOS journaal of RTL Nieuws-kijkende, Volkskrant- of NRC-lezende Nederlander nu ook voor het eerst hoe zeer Biden al aan het aftakelen was.
Ze had toch niet gewonnen?Ik heb nu bij de NOS geleerd dat Kamala de vorige keer "de voorverkiezingen heeft verloren van Biden".
![]()
![]()
![]()
Wat een misinformatie, of de EU ff kan ingrijpen.
Ver voor de laatste ronde zeker niet als laatste kansloos uitgestapt. De suggestie is hier meer dat het bijna een tweestrijd was.
Lekker boeiend wat een Nederlandse luisteraar denkt.Wat denk jij dat de luisteraar die het niet allemaal weet denkt met deze informatie
Deze reactie raakt kant noch wal, al os er een kleine nuance.