MuscleMeat

Sticky Live News Topic

Mijn opa is 85, toen hij geboren werd waren er 2.3 miljard mensen op aarde, nu 8.1 miljard.

Hij verteld praat wel eens over hoe hij de wereld heeft zien veranderen en dat hij zich niet voor kan stellen dat het op deze manier nog 85 jaar lang door kan gaan.

Hij was in de jaren 60 eerste ondernemer die georganiseerde vakanties naar Ibiza deed, nu gaan er 6 tot 7 miljoen toeristen paar jaar heen.

Vol was Vol en Vol loopt inmiddels over. Maar als je dat zegt ben je blank en oud. Succes met het vinden van een woning en je veiligheid :thumb:
We zeggen niet meer Nederland is vol, maar Nederland is druk... volgens sommigen, te druk.

(Vrij naar Pim Fortuyn)

Laatst bewerkt:
Mijn opa is 85, toen hij geboren werd waren er 2.3 miljard mensen op aarde, nu 8.1 miljard.

Hij verteld praat wel eens over hoe hij de wereld heeft zien veranderen en dat hij zich niet voor kan stellen dat het op deze manier nog 85 jaar lang door kan gaan.

Hij was in de jaren 60 eerste ondernemer die georganiseerde vakanties naar Ibiza deed, nu gaan er 6 tot 7 miljoen toeristen paar jaar heen.
Gaat het ook niet, alle westers georienteerde moderne samenlevingen zijn demografisch aan het krimpen, bevolkings groei, als hij er is, komt volledig voor de rekening van immigratie.

De beste formule voor bevolkings krimp is scholing icm welvaart.

1723796803761.png

1723797691767.png

Waar haalt hij zijn cijfers vandaan?

Volgens het CBS zitten we voor 2024 op ongeveer 3100 doden per week, dat is 162.000 op jaarbasis en dus iets lager dan sinds de uitbraak van corona de norm was.

En de laatste weken is het zelfs nog lager.

Screenshot_20240816_151926_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20240816_151454_Samsung Internet.jpg

Volgens het CBS zitten we voor 2024 op ongeveer 3100 doden per week, dat is 162.000 op jaarbasis en dus iets lager dan sinds de uitbraak van corona de norm was.

CBS en RIVM hanteren niet dezelfde definitie voor oversterfte.

Geen idee ik lees dit soort websites niet :')

Er gaan nog minder mensen dood door anabolen gebruik.

Conclusie; anabolen zijn gezond.

For the record. Jonge vrouw halverwege veertig valt 2 weken geleden dood neer op haar werk. Hartaanval en vol met bloedklonters. Ja ik ken haar persoonlijk, mn moeder is naar de crematie gegaan. Meid had een kind van 6!

Ga vooral verder slapen ik ben er een beetje klaar mee aan het raken. Zullen jullie wel blij mee zijn:rolleyes:

For the record. Jonge vrouw halverwege veertig valt 2 weken geleden dood neer op haar werk. Hartaanval en vol met bloedklonters. Ja ik ken haar persoonlijk, mn moeder is naar de crematie gegaan. Meid had een kind van 6!

Ga vooral verder slapen ik ben er een beetje klaar mee aan het raken. Zullen jullie wel blij mee zijn:rolleyes:
Collega van mij stage 4 kanker op 24 jarige leeftijd, geen vaccin gehad.

Toeval? Als je dat denkt ga je maar lekker slapen, van geen vaccins nemen krijg je kanker.

Terug
Naar boven