AndroidHealthClinic

Sticky Live News Topic

sterftemonitor is geen artikel, daar komen de cijfers vandaan uit het artikel van Vntl.
Wat @Fallingout vroeg
Snel gelezen/bekeken en zowel het artikel van W, Koet ais sterftemonitor zijn meer verwarrend als ophelderend en weinig tot niets zeggend. Neem bijvoorbeeld “het RIVM verhoogde per 1 juli 2024 de basiswaarde van de verwachte sterfte met 3,5 procent en bovenste bandwijdte met 8 procent. Die veranderingen verminderen het aantal overleden niet, maar geven wel de illusie dat de pieken in het aantal overlijdens ‘normaal’ zijn.” , dat is gewoon onderdeel van hun definitie van oversterfte en dat gebeurde ook al voor 2020.

Snel gelezen/bekeken en zowel het artikel van W, Koet ais sterftemonitor zijn meer verwarrend als ophelderend en weinig tot niets zeggend. Neem bijvoorbeeld “het RIVM verhoogde per 1 juli 2024 de basiswaarde van de verwachte sterfte met 3,5 procent en bovenste bandwijdte met 8 procent. Die veranderingen verminderen het aantal overleden niet, maar geven wel de illusie dat de pieken in het aantal overlijdens ‘normaal’ zijn.” , dat is gewoon onderdeel van hun definitie van oversterfte en dat gebeurde ook al voor 2020.
Waarom wordt dit gepost, is dat uit de lucht gegrepen ?

Waarom wordt dit gepost, is dat uit de lucht gegrepen ?

Nee.

Ik heb trouwens al sinds april 2020 mijn kritiek geuit op de wijze van het vaststellen van de oversterfte en de verschillende definities die het RIVM en het CBS hanteren en hanteerden. Dat was toen aan dovenmansoren gericht.

Nee.

Ik heb trouwens al sinds april 2020 mijn kritiek geuit op de wijze van het vaststellen van de oversterfte en de verschillende definities die het RIVM en het CBS hanteren en hanteerden. Dat was toen aan dovenmansoren gericht.
Toen was ik hier niet actief, sorry daarvoor

Goh, vanochtend op het nieuws een item over kindermisbruik. Schijnt dat de daders vaak vrouw en familie zijn, en dat doen voor geld. Bizar.

331px-Pedobear.png

Goh, vanochtend op het nieuws een item over kindermisbruik. Schijnt dat de daders vaak vrouw en familie zijn, en dat doen voor geld. Bizar.
De man die 'opdracht gaf' ziet het probleem niet, want hij had ze toch geld gegeven voor een nieuwe fiets.

Mindblowing.

Wat moet ik hier precies uit horen?

12 mensen kregen trombose, volgens deze man. En nu?

@inVorm zoek eens andere bezigheden dan dit soort en complottheorie. voel je je stuk beter van

Ze was toen 17-18j en werkte onder druk natuurlijk. Denk dat ze op latere leeftijd wel besefte wat en gebeurt is, en zelf er verder wel vaak aan herinnert is

2 jaar voorwaardelijk?
Dan krijgt ze die 2 jaar toch pas als ze weer in de ' fout ' gaat?

Wel een echte strijder, vluchten met de taxi uit het bejaarden tehuis.

Op 18 jarige leeftijd, midden in de oorlog.... laat dat meisje met rust.

2 jaar voorwaardelijk?
Dan krijgt ze die 2 jaar toch pas als ze weer in de ' fout ' gaat?

Wel een echte strijder, vluchten met de taxi uit het bejaarden tehuis.

Op 18 jarige leeftijd, midden in de oorlog.... laat dat meisje met rust.

Inderdaad. Het wordt tijd dat echte oorlogsmisdadigers zoals Bush en Blair aangepakt worden ipv 90-jarige oma’s. Men maakt zich weer volstrekt belachelijk en ongeloofwaardig

Voorwaardelijk is dan wel uitgestelde straf, tot je het weer doet. Maar zij wou vrijgesproken worden van de aantijging, want dat staat wel nu " in de geschiedenisboeken"

Terug
Naar boven