MuscleMeat

Sticky Live News Topic

@inVorm zoek eens andere bezigheden dan dit soort en complottheorie. voel je je stuk beter van
Huh?? is gewoon data van Astra Zeneca zelf ze wisten toen het vaccin uitgerold was dat trombose een van de mogelijke bijwerkingen is.

En ik bepaal zelf wat ik doe ik zal altijd naar de waarheid blijven zoeken en mezelf blijven uitspreken ook al is dat soms oncomfortabel.

En ik bepaal zelf wat ik doe ik zal altijd naar de waarheid blijven zoeken en mezelf blijven uitspreken ook al is dat soms oncomfortabel
Zolang je je er maar wel bewust van bent dat dat doen op een bodybuilding forum, en al helemaal als iemand zo onnoemenswaardig als jezelf(net als alle andere leden inclusief mezelf hier). Geen hol teweeg gaat brengen.

Huh?? is gewoon data van Astra Zeneca zelf ze wisten toen het vaccin uitgerold was dat trombose een van de mogelijke bijwerkingen is.

En ik bepaal zelf wat ik doe ik zal altijd naar de waarheid blijven zoeken en mezelf blijven uitspreken ook al is dat soms oncomfortabel.
Ik ben het vaak oneens met je visie of conclusie, maar je kritische houding kan ik wel waarderen.

Maar Covid wordt niet tegengehouden door het vaccin. Dus een gevaccineerde die Covid krijgt heeft een nog grotere kans op trombose, correct?
Ehhm, dat weet ik niet, dat hangt af van hoe veel de ernst van de Covid infectie de kans op trombose beinvloed.

We weten 3 dingen:

1: Covid vergroot de kans op trombose
2: De mate van de covid infectie beinvloed deze kans
3: Het covidvaccin verlaagd de ernst van de infectie.

Dus als ik moet gokken, gezien de zeer kleine kans op trombose van het vaccin(voor zover dat vastgesteld lijkt te zijn), is de kans met een vaccin kleiner omdat de infectie minder is.

Maar ik heb daar geen cijfers voor en ik tewijfel of die er zijn.

Het is ook wel erg lastig vast te stellen waarvan je een trombose krijgt, er zijn meer dingen die die kans vergoten, bijvoorbeeld ook homonale contraceptie.

Dat klopt ja, maar weet je wat nog een grote risico geeft op trombose?

Covid....
1724198616829.png

Hoe kan je de waarheid vinden, als je blind staart op één kant van het verhaal?

Het was welbedoeld advies, geen aanval. Het valt me op dat je alleen met dit soort berichten komt, net als je recente topic. Ik krijg de indruk dat je wel erg veel bezig bent hiermee.
Beetje geobsedeerd lijkt het wel, waar je zelf vaak alleen maar slechter van gaat voelen. :kiss:

Is het dan niet slim om hier en daar onlogische stukken in de route te plakken?
Of gewoon via de lucht gaan...

Dat zou ik nou niet doen als 4 donkere jongens in een auto... net of je de politie aan het ontwijken bent.
:trollfacex:

Wat ik in het AD-artikel mis is dat er nogal hoog van de toren werd geblazen dat het wel met de huidskleur van de inzittenden te maken zou hebben. Daar had oa Het Parool het over.

Dit wordt, normaal gesproken in ieder geval, ook gedaan. Zo is het mij in ieder geval wel geleerd.

Dat zou ik nou niet doen als 4 donkere jongens in een auto... net of je de politie aan het ontwijken bent.
:trollfacex:

Wat ik in het AD-artikel mis is dat er nogal hoog van de toren werd geblazen dat het wel met de huidskleur van de inzittenden te maken zou hebben. Daar had oa Het Parool het over.
Gelukkig, daar wordt die troefkaart wel weer even benoemd.

Terug
Naar boven