XXL Nutrition

Sticky Live News Topic

Hesbola is een terreurbeweging vanwaar die ophef? Zijn mensen die ons onthoofden en op ons lijk dansen en spugen. Jullie kinderen verkrachten.
Leg er maar een bommetje op die onderontwikkelde monkeys

Wat je zaait is wat je oogst.
Maar wie zaait er en wie oogst er?

Hezbollah, net als Hamas, een proxy van Iran doet regelmatig raketten afschieten op Israël. Dit is na 7 oktober alleen maar meer geworden. Een tegenreactie kan niet echt een verrassing zijn.

Of is het alleen Israël dat kan provoceren?

From the Liver to the Knee...

Laatst bewerkt:
Ik hoop dat aan beide zeides zoveel mogelijk slachtoffers vallen.
Het helle midden oosten is een ketting aan ons been. Israel ook.

Wat je zaait is wat je oogst.
Israël gaat weer zo de lul zijn.

Het is wel een hele vieze actie, ook heel effectief. Maar ook veel colleteral damage.
Niets beter dan de aanval van 7 oktober.
Veel mannen hun vingers, hun zicht of zelf hun kloten kwijt. Iran zal Hamas ook meer gaan ondersteunen.

Waarom denkt Israël dat dit de situatie in het midden oosten gaat helpen?
Een vieze actie? Bedoel jij niet ontzettend inventief? Vele malen beter dan willekeurig raketten afschieten of een festival vol onschuldige slachtoffers aanvallen. Communicatiemiddelen opblazen die enkel gebruikt worden door de leden van Hamas en Hezbollah. Je moet er maar op komen.

Een vieze actie? Bedoel jij niet ontzettend inventief? Vele malen beter dan willekeurig raketten afschieten of een festival vol onschuldige slachtoffers aanvallen. Communicatiemiddelen opblazen die enkel gebruikt worden door de leden van Hamas en Hezbollah. Je moet er maar op komen.

Hier zijn toch ook een hoop onschuldige mensen bij gewond geraakt en zelfs overleden?

Hier zijn toch ook een hoop onschuldige mensen bij gewond geraakt en zelfs overleden?
Helaas zal dat naar alle waarschijnlijkheid kloppen. Ik persoonlijk zou er ook meer voorstander van zijn geweest om GPS trackers in de piepers te stoppen om vervolgens de dragers van de piepers om te laten brengen door de Mossad.

Ik kan mij wel voorstellen waarom ze voor deze optie hebben gekozen.

En blijkbaar was het nog niet het einde van de pret. Dit keer zijn portofoons aan de beurt.

En blijkbaar was het nog niet het einde van de pret. Dit keer zijn portofoons aan de beurt.
Ik las zojuist dat de betreffende portofoons het vervangende communicatiemiddel van de piepers zijn/waren. Even los van onschuldige slachtoffers, wat te betreuren valt natuurlijk. Het bedenken, organiseren en plannen van een dergelijke operatie is top notch.

Het bedenken, organiseren en plannen van een dergelijke operatie is top notch.
IMG_4895.gif

Ja, dat ook.
Komt zo uit de film.
Of het beter is... De tijd zal het leren.

Een aanslag in Nederland?

Terug
Naar boven