AndroidHealthClinic

Sticky Live News Topic

Het is precies die instelling die maakt dat de premie de afgelopen jaren bekant verdubbeld is. Jij en ik kunnen het inderdaad betalen, voor de volgende betekent het maandelijks extra grijze haren.

En wij vergeten gauw dat het jaarlijks niet enkel de zorgpremie is. De energie, het water, de zorg, de boodschappen en gaat zo door stijgen exorbitant. Maar gelukkig hebben de asielzoekers het wel goed.
Daar gaat idd teveel geld aan op. Alles is gratis qua vaste lasten, én goede vergoeding.

Die zou toch worden afgeschaft door de PVV. :dunno:
Kon vanmorgen ook gewoon doorrijden bij de grens. En dat terwijl we bijna in oorlog zijn met Rusland én de illegalen met busladingen het land binnen komen.
Ik ben wel blij dat wij door kunnen rijden bij de grens, dat dan wel. Wij komen bijna elke week wel een keer in Gronau om te tanken.
Weet het, men moet dan compenseren met zorgtoeslag. Maar als je weet wat de huur is gestegen. Vaak iets van 5.5% dit jaar.
De zorgtoeslag die jij en ik ook betalen. Huur is inderdaad ook erg hard gegaan. Wij verhuren enkele woningen, ik regel dat allemaal niet maar ik vind het bijna beschamend om zulke bedragen door te moeten voeren.

Ik ben wel blij dat wij door kunnen rijden bij de grens, dat dan wel. Wij komen bijna elke week wel een keer in Gronau om te tanken.

De zorgtoeslag die jij en ik ook betalen. Huur is inderdaad ook erg hard gegaan. Wij verhuren enkele woningen, ik regel dat allemaal niet maar ik vind het bijna beschamend om zulke bedragen door te moeten voeren.
Ja, hele huizenmarkt is verziekt. Komt meeste door rare hypotheekvormen van 20j terug. Als er gewoon hypotheek was op 1 loon, waren de prijzen nooit zo gestegen, en hadden woningbouw coorps geen belang om sociale huur, te gaan verkopen

Omdat er geen einde aan die toeslagen zit, zullen de zorgkosten en huur kosten blijven stijgen.
De meeste woningen staan al meer dan 30 jaar, de betaalde huur over 30 jaar overstijgt de bouw en onderhoudskosten ruim.
Waarom wordt daar niet naar gekeken? De woningbouw bedrijven verdienen hier ruim op.

Dit is niet eens een onterechte vraag, ondanks de reacties. Nee, wij zijn dat niet verplicht. Maar de realiteit is wel dat ook voor ons de overige kosten stijgen en wij ook geen filantropische instelling zijn.

Wel vind ik, tegen adviezen in, dat er gekeken moet worden naar de situatie waarin de huurders verkeren. Één van de woningen wordt sinds het begin gehuurd door een alleraardigst stel welke nooit voor problemen zorgen, model huurders. Door best schrijnende omstandigheden gaat het hun wat minder voor de wind. Daar valt dan over te praten, vind ik.

Je zorgpremie gaat steeds omhoog ipv omlaag omdat een al meer dan een decenium hard groeiend aantal inwoners niet voor betaald.

€9,- in de maand kan wel uit. Beter dan toen ik vroeger particulier verzekerd was.
bij dit soort berichten ben ik toch wel blij dat wij hierheen verhuisd zijn. Gewoon via de staat verzekerd. En een kleine bijdrage bij medische kosten. Bijvoorbeeld 70 nok (5.5 euro) moeten betalen voor nieuwe x-rays en nieuw gips voor mijn zoontje destijds.

En dit na al die bemoedigende woorden van de Min BuZa bij WNL vanmorgen.

??? volgende x alle telefoonnummers die beginnen met .... euh... 06?

Waarschijnlijk de Iraanse ambassadeur in Libanon ook onder de slachtoffers.

Reden: Update
Laatst bewerkt:
Bizarre videos gezien, flinke klappen!

Wat je zaait is wat je oogst.
Israël gaat weer zo de lul zijn.

Het is wel een hele vieze actie, ook heel effectief. Maar ook veel colleteral damage.
Niets beter dan de aanval van 7 oktober.
Veel mannen hun vingers, hun zicht of zelf hun kloten kwijt. Iran zal Hamas ook meer gaan ondersteunen.

Waarom denkt Israël dat dit de situatie in het midden oosten gaat helpen?

Terug
Naar boven