- Waardering
- 8.745
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 11%
Echt ni normaal. Ga al die ouders nu maar strafrechtelijk vervolgen. Bij normale mensen valt er niets uit een raam.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Echt ni normaal. Ga al die ouders nu maar strafrechtelijk vervolgen. Bij normale mensen valt er niets uit een raam.
Snap er ook niks van. als je kleine kids hebt, zet je geen bank voor het raam, en etage woning heeft vaak beugels ervoor. kun je ook zelf doen.Echt ni normaal. Ga al die ouders nu maar strafrechtelijk vervolgen. Bij normale mensen valt er niets uit een raam.
Waar moeten jullie je allemaal aan houden als je iets wilt posten onder een artikel van de Moscow Times?
Waar moeten jullie je allemaal aan houden als je iets wilt posten onder een artikel van de Moscow Times?
Kom op bro.Geef gewoon toe dat je het niet weet omdat The Moscow Times niet meer te bezoeken is door jou.
Ik ken werkelijk niemand die Nu.nl als normaal nieuwsplatform beschouwd, laat staan er een reactie op wilt achterlaten.Nou ja, dat ze iig iets meer de schijn ophouden van een enigszins normaal platform. Dit slaat werkelijk alles.
Gemiddelde leeftijd op Nu is ook 50/55 plus.Ik ken werkelijk niemand die Nu.nl als normaal nieuwsplatform beschouwd, laat staan er een reactie op wilt achterlaten.
Wat denk je dat de gemiddelde leeftijd van mijn kennissenkring is.Gemiddelde leeftijd op Nu is ook 50/55 plus.
Gok ik. Pin mij er niet op vast.

Ja jij bent ook een ouwe lul. Maar jong van geest. 😎Wat denk je dat de gemiddelde leeftijd van mijn kennissenkring is.![]()
Gemiddelde leeftijd op Nu is ook 50/55 plus.
Gok ik. Pin mij er niet op vast.
Nein. Und nochmal Nein.
€9,- in de maand kan wel uit. Beter dan toen ik vroeger particulier verzekerd was.![]()
Zorgpremie weer omhoog: 'stijging van 108 euro in 2025'
De premie van de zorgverzekering gaat in 2025 opnieuw stijgen. Voor de basisverzekering wordt een nominale zorgpremie van 1.900 euro op jaarbasis verwacht, wat neerkomt op bijna 160 euro per maand. Dat is een stijging van 108 euro ten opzichte van dit jaar. Bronnen uit Den Haag melden dit op...www.zorgwijzer.nl
Wij zijn een speciaal land.
![]()
Zorgpremie weer omhoog: 'stijging van 108 euro in 2025'
De premie van de zorgverzekering gaat in 2025 opnieuw stijgen. Voor de basisverzekering wordt een nominale zorgpremie van 1.900 euro op jaarbasis verwacht, wat neerkomt op bijna 160 euro per maand. Dat is een stijging van 108 euro ten opzichte van dit jaar. Bronnen uit Den Haag melden dit op...www.zorgwijzer.nl
Wij zijn een speciaal land.
Het is precies die instelling die maakt dat de premie de afgelopen jaren bekant verdubbeld is. Jij en ik kunnen het inderdaad betalen, voor de volgende betekent het maandelijks extra grijze haren.€9,- in de maand kan wel uit. Beter dan toen ik vroeger particulier verzekerd was.
Weet het, men moet dan compenseren met zorgtoeslag. Maar als je weet wat de huur is gestegen. Vaak iets van 5.5% dit jaar.Het is precies die instelling die maakt dat de premie de afgelopen jaren bekant verdubbeld is. Jij en ik kunnen het inderdaad betalen, voor de volgende betekent het maandelijks extra grijze haren.
En wij vergeten gauw dat het jaarlijks niet enkel de zorgpremie is. De energie, het water, de zorg, de boodschappen en gaat zo door stijgen exorbitant. Maar gelukkig hebben de asielzoekers het wel goed.