XXL Nutrition

Sticky Live News Topic

Echt ni normaal. Ga al die ouders nu maar strafrechtelijk vervolgen. Bij normale mensen valt er niets uit een raam.
Snap er ook niks van. als je kleine kids hebt, zet je geen bank voor het raam, en etage woning heeft vaak beugels ervoor. kun je ook zelf doen.
als ik het goed heb, de 3e keer in paar weken tijd

1726039485644.png

Nu.nl is van DPG-Media wat verwacht je dan ?

Wij zijn een speciaal land.

€9,- in de maand kan wel uit. Beter dan toen ik vroeger particulier verzekerd was.

Die zou toch worden afgeschaft door de PVV. :dunno:
Kon vanmorgen ook gewoon doorrijden bij de grens. En dat terwijl we bijna in oorlog zijn met Rusland én de illegalen met busladingen het land binnen komen.

€9,- in de maand kan wel uit. Beter dan toen ik vroeger particulier verzekerd was.
Het is precies die instelling die maakt dat de premie de afgelopen jaren bekant verdubbeld is. Jij en ik kunnen het inderdaad betalen, voor de volgende betekent het maandelijks extra grijze haren.

En wij vergeten gauw dat het jaarlijks niet enkel de zorgpremie is. De energie, het water, de zorg, de boodschappen en gaat zo door stijgen exorbitant. Maar gelukkig hebben de asielzoekers het wel goed.

Het is precies die instelling die maakt dat de premie de afgelopen jaren bekant verdubbeld is. Jij en ik kunnen het inderdaad betalen, voor de volgende betekent het maandelijks extra grijze haren.

En wij vergeten gauw dat het jaarlijks niet enkel de zorgpremie is. De energie, het water, de zorg, de boodschappen en gaat zo door stijgen exorbitant. Maar gelukkig hebben de asielzoekers het wel goed.
Weet het, men moet dan compenseren met zorgtoeslag. Maar als je weet wat de huur is gestegen. Vaak iets van 5.5% dit jaar.

Terug
Naar boven