MuscleMeat

Sticky Live News Topic

Een tunnel systeem met pizzeria's!!! #PizzaGate

Harold had de situatie in Syrië ook sneller door.

Een tunnel systeem met pizzeria's!!! #PizzaGate
Tunnels?

IMG_1834.jpeg

Rechter geeft je een taakstraf voor de meest zware misdrijven maar een fanatieke agent met een vol bonnenboekje neukt je harder :roflol:

kijk: https://youtu.be/fLdMkNfP4XU?si=bjjjcfXGNAWUQmm7

Verkrachter (gynaecologie student) krijgt geldboete. Youtube dude laat het er niet bij zitten.

Wat een held.

Ja deze zag ik ook, echt bizar.

Het singaal dat je hiermee geeft naar slachtoffers is ook echt heel slecht.

Is dit die youtuber die toen ook meer straf kreeg dan die gasten die een student in een hazing de dood in hadden geholpen?

Edit: Ja dus. Mooi ook dat hij zegt 'oke als je mij hier celstraf voor wilt geven kom maar brengen'

Laatst bewerkt:

kijk: https://youtu.be/fLdMkNfP4XU?si=bjjjcfXGNAWUQmm7

Verkrachter (gynaecologie student) krijgt geldboete. Youtube dude laat het er niet bij zitten.

Wat een held.

Zo een soort uitspraken van een rechter is toch onmogelijk goed te praten. Ik hoop van ganze harte dat bij de betreffende arts in opleiding al zijn vingers herhaaldelijk gebroken worden, enkel om de reeks toekomstige verkrachtingen die hij op zijn naam zal zetten te voorkomen.

Zo een soort uitspraken van een rechter is toch onmogelijk goed te praten. Ik hoop van ganze harte dat bij de betreffende arts in opleiding al zijn vingers herhaaldelijk gebroken worden, enkel om de reeks toekomstige verkrachtingen die hij op zijn naam zal zetten te voorkomen.
De rechter moet ook nog het een en ander mee gebeuren in mijn ogen.

In Amsterdam worden de meest vreemde demo's niet gestopt en zijn de straten smerig: je zou het al beleid kunnen noemen.
:(
Eerste keer in mijn leven dat ik in amsterdam in de stad kwam in 2022 zag ik een kerel tussen 2 matrassen slapen op straat met een berg afval er naast.
Smerige ghetto. Meurt er ook overal naar pis in het centrum

Terug
Naar boven