MuscleMeat

Sticky Live News Topic

Blijkbaar was het blauw van Donald niet donker genoeg en de das al helemaal niet. Ook prince William is al twijfelachtig.
Donald Trump has been accused of a fashion faux-pas after arriving at Pope Francis’s funeral in a blue suit rather than the required black.

The US president attended the service at St Peter’s Basilica wearing a blue suit and matching blue tie, despite a strict Vatican dress code stipulating men must wear a dark suit, white shirt, and a long black tie. All other accessories — including shoes, socks, coats and umbrellas — were also required to be black.

Gelukkig boeit jouw fashion etiket anderen niet zo veel, Maik.
Hoe prominenter je vooraan zit, hoe meer je de etiquette in letter en geest dient na te leven.

Andersom is daar gelukkig niets van te bespeuren.
Ik heb flink zitten sompen om Zelensky's zwarte zwerver outfit. Wat is ie toch lekker gewoon gebleven. Wat een held! Verdediger van Europese waarden.

Maar heb je die Trump gezien? Die droeg gewoon vrijwel dezelfde kleuren als Prins William. Schandalig. Wat een vertoning.

Ik heb flink zitten sompen om Zelensky's zwarte zwerver outfit. Wat is ie toch lekker gewoon gebleven. Wat een held! Verdediger van Europese waarden.

Maar heb je die Trump gezien? Die droeg gewoon vrijwel dezelfde kleuren als Prins William. Schandalig. Wat een vertoning.
Het pak van William was donkerder, hij had wel de juiste kleur das en zijn keuze werd al twijfelachtig genoemd: nobless noblige.

Het is bijzonder hoe diep die Trump haat zit. Meerdere mensen droegen dezelfde kleur als Trump. Prins William droeg ook blauw.

Maar alleen Trump krijgt natuurlijk haat. Het is zo opzichtig en jij valt er keer op keer voor.

"Het is alleen slecht als Trump het doet."
Waarom loop je eigenlijk zo te fanboyen over dat schoothondje van israel? Of wil je graag devils advocate spelen?

Blijkbaar was het blauw van Donald niet donker genoeg en de das al helemaal niet. Ook prince William is al twijfelachtig.

Hoe prominenter je vooraan zit, hoe meer je de etiquette in letter en geest dient na te leven.
Het is maar waar een mens zich druk om kan maken. Als je maar hard genoeg zoekt zal je altijd wel iets vinden waar je je aan kan/wil storen.

Zoals bijvoorbeeld dat zijn kleur blauw een paar tinten te licht was (in jouw optiek). Het is maar wat je belangrijk vindt natuurlijk. Ik snap dat jij je om dit soort dingen verschrikkelijk kan opwinden.

Ik hou me liever bezig met belangrijkere zaken.

Het is bijzonder hoe diep die Trump haat zit. Meerdere mensen droegen dezelfde kleur als Trump. Prins William droeg ook blauw.

Maar alleen Trump krijgt natuurlijk haat. Het is zo opzichtig en jij valt er keer op keer voor.

"Het is alleen slecht als Trump het doet."
William droeg een andere, donkerdere, kleur blauw en ook daar was al commentaar op. William is geen staatshoofd en/of regeringsleider. Volgens mij zat William ook minder prominent dan Trump.

Het is niet alleen slecht als Trump het doet, maar het is wel slechter als de president van de VS het doet. Trump moet zich zo af en toe eens gedragen alsof hij de president van de VS is.

Biden deed hetzelfde en die beweert Katholiek te zijn, andersijds is Biden geen president en zat niet vooraan.

William droeg een andere, donkerdere, kleur blauw en ook daar was al commentaar op. William is geen staatshoofd en/of regeringsleider. Volgens mij zat William ook minder prominent dan Trump.

Het is niet alleen slecht als Trump het doet, maar het is wel slechter als de president van de VS het doet. Trump moet zich zo af en toe eens gedragen alsof hij de president van de VS is.

Biden deed hetzelfde en die beweert Katholiek te zijn, andersijds is Biden geen president en zat niet vooraan.
Maar heb jij gedronken of is dit een troll?

Het is maar waar een mens zich druk om kan maken. Als je maar hard genoeg zoekt zal je altijd wel iets vinden waar je je aan kan/wil storen.

Zoals bijvoorbeeld dat zijn kleur blauw een paar tinten te licht was (in jouw optiek). Het is maar wat je belangrijk vindt natuurlijk. Ik snap dat jij je om dit soort dingen verschrikkelijk kan opwinden.

Ik hou me liever bezig met belangrijkere zaken.

Vandaar dat je er in ieder topic zoveel tijd en aandacht aan besteed over hoe oneerlijk het allemaal is en ieder vleugje van kritiek op Trump uitgebreid verklaard moet worden, niemand het begrijpt en alles wat niet lovend is maar TDS is.

Je had er niet op in hoeven gaan, maar je doet het wel. De discussie is al gevoerd, maar jij doet het dunnetjes over. Dat mag allemaal, maar geeft niet de indruk dat je je met iets anders bezig houdt. Als je vanaf het begin had gezegd dat je het irrelevant vond wat Trump aan had, dan was het mogelijk een beetje geloofwaardig geweest.

Het is de president van de VS, de leider van de Vrije Wereld, dan doen dit soort dingen ertoe.

Maar heb jij gedronken of is dit een troll?
Ik heb net wel een blik Kanon, gedronken uit een glas, op, maar dat kan ook toeval zijn.

Het is de president van de VS, de leider van de Vrije Wereld
En vrij zijn we!

Michael Jordan Lol GIF by ESPN

Waarom loop je eigenlijk zo te fanboyen over dat schoothondje van israel? Of wil je graag devils advocate spelen?
Er gebeuren belangrijke zaken in de wereld maar men maakt zich druk om de kleur van Trumps pak. Ik vind dat wel grappig maar vooral stompzinnig. Maar het is natuurlijk gewoon afleiding zodat het klootjesvolk zich met dit soort kleingeestige zaken bezighoudt en daar vervolgens met elkaar over gaat bekvechten, terwijl er veel belangrijkere zaken zijn die eigenlijk onze aandacht verdienen. Verdeel en heers.

Ik ben trouwens geen fan van Israel. Verre van. Ik ben ook geen fan van alle joden in hoge functies in het bedrijfsleven, de media, banken, etc. Maar gelukkig ben ik ook geen fan van Gaza en de rest van wat daar woont dus het kan mij aan m'n reet roesten als die holbewoners elkaar afslachten in de zandbak. Wat ik wel belangrijk vind is vrede met Rusland en daar lijkt Trump, itt tot zijn voorganger of Harris, wel bereid toe te zijn. En dat vind ik persoonlijk helemaal top.

Wat betreft schoothondje van Israel, we weten allemaal wat er gebeurde met die ene Amerikaanse president die tegen Israelische invloeden in Amerika was.

Heeft die Oekraïnse zwerver nog geld gebietst daar, of is dat in Vaticaanstad alleen weggelegd voor katholieke childmolesters?

Terug
Naar boven