AndroidHealthClinic

Sticky Live News Topic

Iemand had zin in hamburgers.

:badum:

Hmz.. Wat vinden we ervan?
Belachelijk.
Oppakken, de deelnemers maar vooral de organisator. Een vette miljonair die jonge mensen een vette worst voorhoudt, ongeacht de consequenties van doping gebruik op de langere termijn.
Nu zijn het misschien nog geteste substanties, maar dit zullen experimentele substanties worden.

Belachelijk.
Oppakken, de deelnemers maar vooral de organisator. Een vette miljonair die jonge mensen een vette worst voorhoudt, ongeacht de consequenties van doping gebruik op de langere termijn.
Nu zijn het misschien nog geteste substanties, maar dit zullen experimentele substanties worden.
Jij houdt toch wel van een dikke vette worst?

Worst case scenario.

1748081641135.jpeg

Gezien de hoeveelheid aggresieve idioten op de weg is er al nultolerantie in het verkeer.

Tis ook t*ring druk op deze postzegel

Wat is dit, de Hamasjugend? :hahaha:

Ik zag laatst een wagen met de Palestijnse vlag op de motorkap. Kijk, dat zijn nou mensen die ze gedwongen moeten laten opnemen.

Wat is dit, de Hamasjugend? :hahaha:

Ik zag laatst een wagen met de Palestijnse vlag op de motorkap. Kijk, dat zijn nou mensen die ze gedwongen moeten laten opnemen.
“Met het doelbewust verhongeren van kinderen is een rode lijn overschreden. We doen dit vanuit een menselijke overtuiging dat we onze stem moeten laten horen tegen deze barbaarsheid”

Doet Israel dat, of doen de Palestijen dat, want de volwassenen verhongeren volgens mij niet.

Was de4 Palestijnse vlag van een wandelende betoger geweest? :trollface:

Het verhongeren van kinderen is verschrikkelijk!
Maar wanneer boko haram ze kidnapped geeft niemand een f**k want moslims.

Allemaal gegen die mauer.

De waan vd dag

Terug
Naar boven