XXL Nutrition

Sticky Live News Topic

PSV richt pijlen op Israëlische doelman.... aldus de nos.

In Eindhoven hebben ze ook genoeg van Israëlische voetballers.

LMAO… Dan maak je toch gewoon een nieuwe?

Trouwens, ik wil jouw dag niet verpesten, maar…

:trollfacex:

Op zich positief en hoopvol dat de steun van Hamas afbrokkelt. Op de NOS daar nog niets over gehoord, ook niet over gedode protestanten en misbruik van voedselhulp.

Dat zou Trump's beste werk ooit zijn.

Dit is zo’n beetje hetzelfde liedje wat de media toentertijd over Rusland zei.

Zou het niet direct zo serieus nemen.

Laatst bewerkt:
Hoeveel waren er ook alweer verkracht, vermoord en ontvoerd op dat festival?
Wat een kut argument.
Israël is gewoon uit op volledige overname van het gebied en uitroeien/weg drijven van de bevolking. Welke weer als vluchteling in europa kan blijven op jouw en mijn kosten.

Wat een kut argument.
Israël is gewoon uit op volledige overname van het gebied en uitroeien/weg drijven van de bevolking. Welke weer als vluchteling in europa kan blijven op jouw en mijn kosten.
Ik begrijp dat wel, als er altijd trammelant van dat volk komt, een keer is genoeg en in tegenstelling tot anderen die een rode lijn tekenen doet Israel wel gewoon wat goed is voor hun land.

Dat zouden ze in NL eens moeten doen, iedereen die ons land beschadigd er uit trappen of afmaken, maar dat is weer te rechts voor velen en zo gaat langzaam ons land naar de klote.

Precies de instelling waarom Israel nu doorpakt, half werk, werkt niet op dat soort volk, haatbaarden blijven haatbaarden.
Ik snap echt niet hoe je dit toe kan juigen. Europa betaald hier voor. Wij komen vol te zitten met nog meer immigranten en onze samenleving valt uit een. Precies wat israël wil. En jij betaald er voor en juicht het toe.

Als je zelf echt een nationalist bent of om je land geeft kun je niet pro israel zijn. Die twee gaan niet samen.

Ik snap echt niet hoe je dit toe kan juigen. Europa betaald hier voor. Wij komen vol te zitten met nog meer immigranten en onze samenleving valt uit een. Precies wat israël wil. En jij betaald er voor en juicht het toe.

Als je zelf echt een nationalist bent of om je land geeft kun je niet pro israel zijn. Die twee gaan niet samen.

Die paar extra zijn echt het probleem niet en ze hoeven niet naar Europa, er is daar woestijn genoeg waar ze een hut kunnen bouwen.

En het eens zijn met Israel is niet zo moeilijk, het gezeik met Hamas/palastijnen heeft al lang genoeg geduurt, nu even doorpakken en je hebt er jaren geen last meer van.

Terug
Naar boven