- Waardering
- 8.803
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doe niet zo eng.PSV richt pijlen op Israëlische doelman.... aldus de nos.
In Eindhoven hebben ze ook genoeg van Israëlische voetballers.
LMAO… Dan maak je toch gewoon een nieuwe?

Op zich positief en hoopvol dat de steun van Hamas afbrokkelt. Op de NOS daar nog niets over gehoord, ook niet over gedode protestanten en misbruik van voedselhulp.LMAO… Dan maak je toch gewoon een nieuwe?
Trouwens, ik wil jouw dag niet verpesten, maar…
![]()
Hamas verliest grip op Gaza: strijders onbetaald, bevolking in opstand
De kassa van Hamas staat droog. Al drie maanden krijgen strijders van de al-Qassam-brigades geen loon, en ook de families van gesneuvelde of gevangengenomen militanten vissen achter het net. De oorzaak ligt bij de Israëlische blokkade van humanitaire hulp, waardoor Hamas niet langer in staat is...www.hln.be
![]()
Dit is zo’n beetje hetzelfde liedje wat de media toentertijd over Rusland zei.LMAO… Dan maak je toch gewoon een nieuwe?
Trouwens, ik wil jouw dag niet verpesten, maar…
![]()
Hamas verliest grip op Gaza: strijders onbetaald, bevolking in opstand
De kassa van Hamas staat droog. Al drie maanden krijgen strijders van de al-Qassam-brigades geen loon, en ook de families van gesneuvelde of gevangengenomen militanten vissen achter het net. De oorzaak ligt bij de Israëlische blokkade van humanitaire hulp, waardoor Hamas niet langer in staat is...www.hln.be
![]()
Hoeveel waren er ook alweer verkracht, vermoord en ontvoerd op dat festival?Negen kinderen van artsenechtpaar gedood bij Israëlische raketaanval Gaza - https://nos.nl/l/2568631
Het zal je kind maar wezen.
Ja, maar...Hoeveel waren er verkracht en gekidnapped op dat festival?
Wat een kut argument.Hoeveel waren er ook alweer verkracht, vermoord en ontvoerd op dat festival?
Te weinigHoeveel waren er ook alweer verkracht, vermoord en ontvoerd op dat festival?
Elke israëliër die adem haalt is een te veel.
Nou zo ver wil ik nou nog niet gaan

Ik begrijp dat wel, als er altijd trammelant van dat volk komt, een keer is genoeg en in tegenstelling tot anderen die een rode lijn tekenen doet Israel wel gewoon wat goed is voor hun land.Wat een kut argument.
Israël is gewoon uit op volledige overname van het gebied en uitroeien/weg drijven van de bevolking. Welke weer als vluchteling in europa kan blijven op jouw en mijn kosten.
Waarom?
Precies de instelling waarom Israel nu doorpakt, half werk, werkt niet op dat soort volk, haatbaarden blijven haatbaarden.
Ik snap echt niet hoe je dit toe kan juigen. Europa betaald hier voor. Wij komen vol te zitten met nog meer immigranten en onze samenleving valt uit een. Precies wat israël wil. En jij betaald er voor en juicht het toe.Precies de instelling waarom Israel nu doorpakt, half werk, werkt niet op dat soort volk, haatbaarden blijven haatbaarden.
Ik snap echt niet hoe je dit toe kan juigen. Europa betaald hier voor. Wij komen vol te zitten met nog meer immigranten en onze samenleving valt uit een. Precies wat israël wil. En jij betaald er voor en juicht het toe.
Als je zelf echt een nationalist bent of om je land geeft kun je niet pro israel zijn. Die twee gaan niet samen.