Fitness Seller

Sticky Live News Topic

download.jpeg

Ik snap echt niet hoe je dit toe kan juigen. Europa betaald hier voor. Wij komen vol te zitten met nog meer immigranten en onze samenleving valt uit een. Precies wat israël wil. En jij betaald er voor en juicht het toe.

Als je zelf echt een nationalist bent of om je land geeft kun je niet pro israel zijn. Die twee gaan niet samen.
Geen idee waarom Israël zou willen dat onze samenleving uit elkaar valt? Er zijn wel wat stromingen binnen Israël die de Westbank willen inpikken.

Als je het zo scherp wilt stellen dan komen of de Palestijenen hierheen of de Israëli's.

Net als dat onze grote bondgenoot de Yank voor de ontwrichting van Irak, Syrië en Libië heeft gezorgd met de daaruit voortkomende vluchtelingen- en migratiestromen.

Either way, we're fucked.

Geen idee waarom Israël zou willen dat onze samenleving uit elkaar valt? Er zijn wel wat stromingen binnen Israël die de Westbank willen inpikken.

Als je het zo scherp wilt stellen dan komen of de Palestijenen hierheen of de Israëli's.

Net als dat onze grote bondgenoot de Yank voor de ontwrichting van Irak, Syrië en Libië heeft gezorgd met de daaruit voortkomende vluchtelingen- en migratiestromen.

Either way, we're fucked.

kijk: https://www.instagram.com/reel/DJka6zuugjz/?igsh=MTN1ZWUzbXU3Ym42cA==

Dus als we die binnenlaten blijft de rest weg?
Nee, dan krijgen we groepen Arabieren die oorlogje gaan voeren op onze straten. Zoals je dat in Frankrijk ook al ziet met Tjetjenen (sp?) tegen anderen. Of in Duitsland waar verschillende criminele clans hun conflicten uitvechten.

Er komen elk jaar zo'n miljoen immigranten naar de EU, een paar honderduizend meer of minder maakt echt geen reet uit.
Ja tuurlijk laat die er dan ook maar bij ja. Boeie.

Geen idee wat je met dit fragment wilt "bewijzen".
Dat israël actief probeert vluchtelingen stromen europa in te krijgen.
Geen idee waarom Israël zou willen dat onze samenleving uit elkaar valt?

Volgens mij maken die paar echt niet uit, Alle vluchtelingen die uit Syrie en Oekraine kwamen waren er veel meer. Of kwam dat ook door Israel?

En als je een beetje zoekt op Google waar de vluchtende Palastijnen heen gaan is dat toch echt in buurtlanden en niet richting de EU.

Dit heeft mij een iets te hoog "Protocollen van de wijzen van Zion"-gehalte.

Volgens mij maken die paar echt niet uit, Alle vluchtelingen die uit Syrie en Oekraine kwamen waren er veel meer.
De Oekraïnsche vluchtelingen waren tenminste nog van de randen van Europa. Voor Syriërs hadden ze iets anders moeten verzinnen. Sowieso lijken de vluchtelingen en andere migranten uit culturen die verder van de onze afstaan niet geweldig te intergreren.
Of kwam dat ook door Israel?
Als je het aan hem vraagt komt alles door Israël.

Dit heeft mij een iets te hoog "Protocollen van de wijzen van Zion"-gehalte.

De Oekraïnsche vluchtelingen waren tenminste nog van de randen van Europa. Voor Syriërs hadden ze iets anders moeten verzinnen. Sowieso lijken de vluchtelingen en andere migranten uit culturen die verder van de onze afstaan niet geweldig te intergreren.

Als je het aan hem vraagt komt alles door Israël.
Als je de politieke koers van Israël bekijkt dan lijkt het er wel op .

Kunnen we niet een bom op beide gooien? Zijn we van die vieze joden en moslims af. Win win

Maar als je ook de geschiedenis boeken of de bijbel er op na slaat is dit hetzelfde gedrag wat dit volk altijd al vertoond. Dus een verrassing is het niet.
Over welke geschiedenis hebben we het dan?

De Schrift als historische bron gebruiken is nogal twijfelachtig. De meeste Joden en Christenen nemen de verhalen in jet Oude Testament niet letterlijk.

Terug
Naar boven