Gast 174776
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 7.794
Nee dat de zon op komt hebben ze niks mee te maken.
Klopt ik zit fout. Lieverdjes zijn het.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee dat de zon op komt hebben ze niks mee te maken.
Klopt ik zit fout. Lieverdjes zijn het.
HmmmEn laten wij eerlijk zijn, als 'de Joden' al sinds het Oude Testament bezig zijn de rest van de wereld te vernietigen hebben wij daar tot dusver verrekte weinig last van gehad.
Nee apfel en nou is het klaar met dat antisemitisme van je!!!! Galbak!!!!
Jij persoonlijk wilt dus zeggen dat jij al jaren last hebt van joden? En daarom haat jij hen?
Vertel bert.
Met de trein naar het startpunt?
Waarom begint de grap Nederlands en eindigt in het Engels?
Nee ik vraag slechts of dat zo is.Jij persoonlijk wilt dus zeggen dat jij al jaren last hebt van joden? En daarom haat jij hen?
Dat terwijl jij Trump nog net niet op handen draagt terwijl hij jou in een zeer recent verleden eigenhandig tienduizenden euro's heeft gekost?
Nu moet ik wel toevoegen dat ik niet geloof in een schaduw regering bestaande uit de Rothschilds en een paar mensen met hagedissenhoofden die alle andere regeringen als marionetten besturen. Als ik dat wel zou doen zou ik waarschijnlijk ook meer pro Hamas zijn.
Trans-dyslexieWaarom begint de grap Nederlands en eindigt in het Engels?
Hoezo?
Dit in tegenstelling tot niet monotheistische stromingen? Al heb je daar, toegegeven, niet in Nederland veel last van.Islam is momenteel verreweg de meest geweldadige en onderdrukkende van de grote monotheistische stromingen.
Ik ben een trans-n**ga
Dat is wat religie is en doet, dat is het het verspreid.
Ik heb vooral last van XR, EU-fielen, deugers en VVD'ers.
Naja dat laaste dus.Dit in tegenstelling tot niet monotheistische stromingen? Al heb je daar, toegegeven, niet in Nederland veel last van.
Er is enige ironie in dat die migratie naar Europa mede wordt gesteund en gestimuleerd door Joodse NGO's ed.En laten wij eerlijk zijn, als 'de Joden' al sinds het Oude Testament bezig zijn de rest van de wereld te vernietigen hebben wij daar tot dusver verrekte weinig last van gehad. Van het overschot aan moslims krijgen wij echter met de dag meer last.
En laten wij eerlijk zijn, als 'de Joden' al sinds het Oude Testament bezig zijn de rest van de wereld te vernietigen hebben wij daar tot dusver verrekte weinig last van gehad. Van het overschot aan moslims krijgen wij echter met de dag meer last.
Er is enige ironie in dat die migratie naar Europa mede wordt gesteund en gestimuleerd door Joodse NGO's ed.
Er zijn behoorlijk wat volkeren, culturen en zelfs een Oostenrijkse kunstschilder die het hier niet mee eens zijn.En laten wij eerlijk zijn, als 'de Joden' al sinds het Oude Testament bezig zijn de rest van de wereld te vernietigen hebben wij daar tot dusver verrekte weinig last van gehad.