XXL Nutrition

Sticky Live News Topic

Daar verschillende keren geweest.
Word steeds erger en dichterbij.

Breaking news nu. Serieuze shit dit vermoedelijk.

Ik vlieg als alles nu nog door gaat donderdag naar antalya maar wat zou dit voor gevolgen kunnen hebben voor mij en alle andere toeristen? Of is het die premier afzetten en klaar andere kiezen en verder niks aan de hand?

Dat zou een grote chaos betekenen.

Tanks bij het vliegveld gespot. Haha, dit is wel ff leuk.

False flag van Erdogan om nog meer macht naar zich toe te trekken?

Dacht dat de meeste generaals ed al vervangen waren de laatste jaren zodat het leger geen machtsblok meer kan worden. Maar goed, wie weet, zou mooi zijn, Erdogan eruit en verkiezingen uitschrijven.

• Het Turkse leger laat weten dat het de macht heeft overgenomen en dat "handhaving van de wet" de hoogste prioriteit heeft.

Kuzuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Haha dit is geweldig. Hoop dat die kut president het land niet meer in komt lol of dat megalomane paleis uitgetrapt wordt.

Op social media wordt melding gemaakt van vermeende clashes tussen politie en leger.

Ik vlieg als alles nu nog door gaat donderdag naar antalya maar wat zou dit voor gevolgen kunnen hebben voor mij en alle andere toeristen? Of is het die premier afzetten en klaar andere kiezen en verder niks aan de hand?

Dan denk ik dat je vlucht niet gaat doorgaan als de berichten waar zijn.(vuurgevechten tss politie en leger e.d.)

Mocht de coup gelukt zijn dat kan men zondag alweer op Antalya vliegen hoor. ;)

Hoe laat gaat Koerdistan onafhankelijkheid uitroepen als het allemaal klopt?

Terug
Naar boven