AndroidHealthClinic

Sticky Live News Topic

ik weet nou niet of ik een staatsgreep wel of niet positief moet vinden.

-

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Dikke schijt dit. Erdogan kan nu zomaar al z'n tegenhangers verwijderen... Denk niet dat hij zich zal beperken tot militairen.

36544A6900000578-3692693-image-m-4_1468658263995.jpg

Aziatische Hordes

• Like
Waarderingen: mat

Nou ja, dat had iedereen toch door dat dit zou gebeuren. :roflol:

Je zit met een dictator die continue mensenrechten schent als het om tegenstand gaat. Folteringen zullen ook wel onder de radar gebeuren, als je ziet hoe ze omgaan met POWs.

Waarom rijd je met de luiken van je tank open door dat volk?

Hoe dom kan je zijn.

Nog niet voorbij; hoofd van Turkse vloot zou gegijzeld zijn.
Ook nog meldingen van schietpartijen.

Turkije doet er weer alles aan om geen nieuws door te laten komen en te doen alsof alles onder controle is...

Volgens wiki hebben ze wel gelijk.

Volgen info die ik heb zijn het dezelfde toestellen maar als het vaststaat zoals in een tank is het ne episcoop. Is het beweeglijk zoals in duikboot is het een periscoop.

Ken zelf ook tankisten en die zeggen allemaal episcoop. :)

Dikke schijt dit. Erdogan kan nu zomaar al z'n tegenhangers verwijderen... Denk niet dat hij zich zal beperken tot militairen.

In zekere zin is het een win-win situatie. Represailles, zuiveringen en meer macht voor Erdogan zullen alleen maar aantonen dat de putschisten een punt hadden.

Volgen info die ik heb zijn het dezelfde toestellen maar als het vaststaat zoals in een tank is het ne episcoop. Is het beweeglijk zoals in duikboot is het een periscoop.

Ken zelf ook tankisten en die zeggen allemaal episcoop. :)
in de tank kunnen ze ook bewegen, die van een Leo 2a6 iig. Maar boeiend. Wie heeft er een tank nodig als je para's hebt.

Terug
Naar boven