- Waardering
- 359
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In het land van de blokhoofden, gigantische neuzen en het tekort aan voorhuidjes vind ik het wel een positieve ontwikkeling...ik weet nou niet of ik een staatsgreep wel of niet positief moet vinden.
goffedommeTopfiguren uit de AKP-regering van Erdogan laten verstaan dat mogelijk de doodstraf wordt heringevoerd voor de coupplegers.

Omdat door de peri's kijken met zo veel volk om je heen niet echt handig is...Waarom rijd je met de luiken van je tank open door dat volk?
Hoe dom kan je zijn.
Omdat door de peri's kijken met zo veel volk om je heen niet echt handig is...
Omdat door de peri's kijken met zo veel volk om je heen niet echt handig is...

Geen idee, weet alleen dat die dikke tankkneuzen het altijd peri's noemende.
Geen idee, weet alleen dat die dikke tankkneuzen het altijd peri's noemende.

Volgens wiki hebben ze wel gelijk.

Dikke schijt dit. Erdogan kan nu zomaar al z'n tegenhangers verwijderen... Denk niet dat hij zich zal beperken tot militairen.
in de tank kunnen ze ook bewegen, die van een Leo 2a6 iig. Maar boeiend. Wie heeft er een tank nodig als je para's hebt.Volgen info die ik heb zijn het dezelfde toestellen maar als het vaststaat zoals in een tank is het ne episcoop. Is het beweeglijk zoals in duikboot is het een periscoop.
Ken zelf ook tankisten en die zeggen allemaal episcoop.![]()
in de tank kunnen ze ook bewegen, die van een Leo 2a6 iig. Maar boeiend. Wie heeft er een tank nodig als je para's hebt.
niet handig om paras te droppen in een straat