Vieze jij
Huge Freak
- Waardering
- 9.714
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 130kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stond al bekend, hoe vaak lees je dat niet. Bizar dat er kennelijk tussen het signaleren en ingrijpen iets misgaat.De man die gisteravond in Parijs met een mes instak op willekeurige voorbijgangers en daarna werd doodgeschoten door agenten, is een 20-jarige man uit Tsjetsjenië. De messentrekker was volgens persbureau AFP al in beeld bij de Franse AIVD wegens potentieel gevaarlijk.
De dader had geen gerechtelijke antecedenten maar stond bij de Franse inlichtingendiensten geregistreerd op een zogenoemde 'Fiche S' vanwege de staatsveiligheid, meldt AFP op basis van bronnen dichtbij het onderzoek. Het 'Fiche S'-bestand telt ruim 10.000 personen onder wie geradicaliseerde islamieten en individuen die mogelijk banden hebben met terrorisme maar ook hooligans en leden van ultra-linkse of extreem-rechtse groeperingen.
Niemand heeft het ooit over Club Brugge
Net gingen hier in Helmond alle sirenes af, storing of iets ernstig ?
Mocht het ernstig zijn en log ik daarna nooit meer in dan snif snif,
vaarwel lieve DBB'rs

Net gingen hier in Helmond alle sirenes af, storing of iets ernstig ?
vaarwel lieve DBB'rs
Dat is vast Christian, papa van yasmine, die eraan komt broeder.Net gingen hier in Helmond alle sirenes af, storing of iets ernstig ?
vaarwel lieve DBB'rs
Net door Helmond heen gereden. Alles staat nog overeind.Net gingen hier in Helmond alle sirenes af, storing of iets ernstig ?
vaarwel lieve DBB'rs

Net door Helmond heen gereden. Alles staat nog overeind.![]()

)