MuscleMeat

Live News Topic

Bezoekers in dit topic

Nog steeds geen motief. :thinking:
 
Bij een schietpartij aan een vestiging van restaurantketen Waffle House in Nashville (Tennessee) zijn drie doden en vier gewonden gevallen. “De schutter, die naakt was, opende het vuur zondagochtend rond 3.30 uur (plaatselijke tijd).”

De verdachte is de 29-jarige Travis Reinking uit Morton (Illinois). Het voertuig waarmee de schutter ter plaatse kwam, staat op zijn naam geregistreerd. Hij werd het laatst gezien al wandelend op Murfreesboro Pike. Lokale bewoners die Reinking opmerken, wordt gevraagd om de politie te bellen.
 
00578-5648591-The_driver_responsible_for_the_incident_was_arrested_a_few_block-m-7_1524514453994.jpg
 
Wow, wat een coole man. Ik ga op hem stemmen! Zijn ideologie slash standpunten? Lekker boeiend. Ik stem voor hem. Hij kickbokst! Ik neem hem meteen als ava op me facebook!
 
Laatst bewerkt:
Wow, wat een coole man. Ik ga op hem stemmen! Zijn ideologie slash standpunten? Lekker boeiend. Ik stem voor hem. Hij kickbokst! Ik neem hem meteen als ava op me facebook!
Het was boksen en hij kan het niet, maar het is altijd mijn eerste associatie bij Justin Trudeau. Deze legendarische bokspartij.

Ik zou Mark Rutte weleens tegen Jesse Klaver willen zien.
 
"Mijn eerste gedachten gaan uit naar de slachtoffers"

Zou het helpen?
 
Misschien was het een boze jood? :emo:
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven