XXL Nutrition

loastres foto topic, rate my progression

Bezoekers in dit topic

op dit moment

BP : 1x80kg
SQ : 5x100kg
DL : 1x120kg
MP : 5x50kg

zie log voor meer info
 
op dit moment

BP : 1x80kg
SQ : 5x100kg
DL : 1x120kg
MP : 5x50kg

zie log voor meer info

Say whut. Ik had veel meer verwacht. Ik ben ietsje zwaarder dan jou, heb ook een iets hoger v%, maar mijn stats zijn wel wat hoger. Ik had echt gedacht dat je stats hoger waren! Enkel je squat is wel hoger.
 
Say whut. Ik had veel meer verwacht. Ik ben ietsje zwaarder dan jou, heb ook een iets hoger v%, maar mijn stats zijn wel wat hoger. Ik had echt gedacht dat je stats hoger waren! Enkel je squat is wel hoger.

ik ben nu eenmaal niet zo sterk ;)
 
Goed bezig! Goeie vooruitgang!
 
eventjes een tussenstandje voor ik de 90kg aantik.
stond op 88kg voor de examens in januari, 82kg erna,
ook vooral omdat mijn darmen van hun neus maken tijdens se examens (chronische ziekte) kan ik moeilijker voedingsstoffen opnemen
nu terug op 86kg. hoop de 90kg te behalen in maximum een maand

wat vooral groter is geworden is mijn taille, wat eigenlijk raar is. dus de V-vorm is wat minder geworden, onderarmen/armen zijn iets groter geworden maar nog altijd een zwak punt. rug iets wijder

geen benen omdat die nog altijd keihard voorlopen op de rest :cool:

back relaxed


back lat spread


front double biceps
 
Laatst bewerkt:
sorry voor de lichtinval op de eerste foto
 
Doe is een most muscular pose, kan bv nu je borst helemaal niet beoordelen...
En let erop dat je niet TE snel aankomt he...
 
update wheels, genomen achter been training




kuiten



---------- Toegevoegd om 21:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:30 ----------

Doe is een most muscular pose, kan bv nu je borst helemaal niet beoordelen...
En let erop dat je niet TE snel aankomt he...

borst is ook een zwak punt, maar niet zo slecht als armen, zal wel eens een MM doen wanneer het de moeite is :p
 
Laatst bewerkt:
Mooie vooruitgang, zeker bij je UB.
 
Goede progressie, maar denk om je okselhaar. Dat ziet er wat frisser uit! :)
 
back shot, pose is slecht, maar vind het wel nog goed uitkomen.
 
Laatst bewerkt:
doe er dan ook een back double biceps en latspread bij ;)
 
ziet er erg breed uit! Vooral die double bicep pose ziet er huge uit. En erg brede benen. En je zei dat je rechter groter lijkt als je linker. Ik ben er best van overtuigd dat rechtshandige mense makkelijker flexen met hun rechter arm dan linker. Tenminste dat heb ik.
 
Laatst bewerkt:
ziet er erg breed uit! Vooral die double bicep pose ziet er huge uit. En erg brede benen. En je zei dat je rechter groter lijkt als je linker. Ik ben er best van overtuigd dat rechtshandige mense makkelijker flexen met hun rechter arm dan linker. Tenminste dat heb ik.

behalve de bovenstaande back shot is de rest redelijk oud, dus nu sta ik er veel beter bij, maar ik zal wachten met updates tot en met contest.

thanks anyway !
 
Zie vooruitgang, netjes, en succes
 
Back
Naar boven