- Waardering
- 7.382
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar ben ik helaas wat laks in geweest. 🥲Hou je lichaamsomtrekken bij? Kan ook wel iets zeggen naast de weegschaal.

Indd, hier idem dito😅Jeez 22k stappen
Ik moet al moeite doen om aan 10k te geraken
Grip is ook niet het doel van de meeste mensen. Leuk voor strongman oid, maar voor bodybuilding doeleinden niet noodzakelijk.Als je problemen hebt met grip zou je eens pads of magnesium kunnen proberen! Straps vind ik zelf voor p*ssy’s daar wordt je grip namelijk ook niet sterker van. Hoop dat je er wat mee kan🤗
Dat ben ik met je eens maar zodra je tegen problemen met grip aanloopt zoals @Loca zijn die tips prima. Ook als je geen powerlifting doet.Grip is ook niet het doel van de meeste mensen. Leuk voor strongman oid, maar voor bodybuilding doeleinden niet noodzakelijk.
Straps ben ik nooit zo handig mee geweest, maar mijn lieve vriendje heeft gehint dat ik een goed alternatief van hem ga krijgen voor mijn verjaardag. 🥰
Niet elke dag hoor. 😅 Gemiddeld kom ik zo tussen de 13-14k uit, volgens mijn fitbit.Jeez 22k stappen
Ik moet al moeite doen om aan 10k te geraken
Heb nog nooit mixed grip geprobeerd bij SLDL, enkel bij een reguliere deadlift.Indd, hier idem dito😅
Mochten straks geen optie zijn dan zou je eventueel mixed grip kunnen overwegen. Wat betreft disbalans heb ik daar nooit problemen mee gehad, eventueel kun je het afwisselen.
Mijn grip problemen hebben denk ik voornamelijk te maken met pijn in mijn handen/vingers (en nog wel meer plekken in mijn lijf) waar ik slechts gedeeltelijk diagnoses voor heb.Als je problemen hebt met grip zou je eens pads of magnesium kunnen proberen! Straps vind ik zelf voor p*ssy’s daar wordt je grip namelijk ook niet sterker van. Hoop dat je er wat mee kan🤗
😚Eerste keer dat ik een goede vraag van je zie. Keep going!
Eigenlijk is dat de laatste tijd best wel een rare constructie. 😅
Ingewikkelde constructie, maar als het voor jullie werkt is het prima toch? Fijn dat je kinderen het ook begrijpen…. Merk op werk dat ik vaak ook vragen krijg, vind het soms wel irritant maar ze hebben er uiteindelijk wel respect voor.Eigenlijk is dat de laatste tijd best wel een rare constructie. 😅
Mijn kids hoeven niet te eten wat ik eet. En ik hoef niet te eten wat zij graag eten.
Eentje wil al jaren geen vlees meer eten, dus daar passen we sowieso wel dingen op aan. De ander eet wel vlees, maar heeft daar duidelijke voorkeuren in (die zelden overeenkomen met de mijne).
Meestal eten de kids samen en ik apart.
Soms eten we hetzelfde, maar dan weeg ik voor mezelf alles af (en hebben zij bijvoorbeeld een pizza waar de kaas nog net niet vanaf stroomt, en ik een wrap met frito, kruiden, ±20 gram geraspte kaas en waar ik verder de kcal voor over heb die dag 😋 en doen we als groente rauwkost voor de kids en voor mij een salade).
@vntl doet helemaal zijn eigen ding en dat is voor ons allemaal normaal.
Soms hebben we allemaal een andere maaltijd.
Ze vinden het het wel leuk om af en toe samen aan tafel te zitten, dus we delen wel momentjes. En waar ik kan doe ik wel eens met ze mee. Al is het ook wel eens puzzelen met training van de kids op wisselende tijden en moet er opeens eentje al om half vijf avondeten, of pas om half acht.
Gelukkig snappen ze heel goed dat ik nu even een periode wat minder flexibel ben.
Plus ze worden steeds zelfstandiger, maken zelf tosti, gebakken ei, etc.
Structuur is dus ver te zoeken. Denk dat het belangrijkste is dat het voor ons prima lijkt te werken zo.
Onvoorwaardelijke liefde, denk ik. 😆Ingewikkelde constructie, maar als het voor jullie werkt is het prima toch? Fijn dat je kinderen het ook begrijpen…. Merk op werk dat ik vaak ook vragen krijg, vind het soms wel irritant maar ze hebben er uiteindelijk wel respect voor.
Jullie keuken maakt denk ik wel overuren 😜😂
Vind dit zelf altijd wel interessant ook, watvoor “negatieve” reacties maak je zelf wel eens mee?Onvoorwaardelijke liefde, denk ik. 😆
![]()
Onze keuken wordt inderdaad goed gebruikt. 😄
Mijn omgeving reageert trouwens ook heel wisselend hoor. En dan ben ik nog wel van de IIFYM en "zolang het leuk blijft".
De negatieve reacties doen me over het algemeen niet zo heel veel. Het is heel makkelijk om te oordelen over anderen. Mijn ervaring is dat de meest ontevreden mensen vaak het hardst oordelen over anderen.
Uiteindelijk denk ik dat het belangrijker is om zelf keuzes te maken die voor jou werken en waar jij je fijn bij voelt.
Het is jouw leven en lichaam.
Dat is wel herkenbaar! Het blijft een heel gedoe vind ik om alles steeds af te wegen. Dan heb ik er 3 in alle leeftijden. Onze baby eet deels mee en deels krijgt ze potjes. De middelste wil absoluut geen warme groente dus die eet bergen rauwkost. De oudste (16) zeurt veel, maar eet alles wel🤣Eigenlijk is dat de laatste tijd best wel een rare constructie. 😅
Mijn kids hoeven niet te eten wat ik eet. En ik hoef niet te eten wat zij graag eten.
Eentje wil al jaren geen vlees meer eten, dus daar passen we sowieso wel dingen op aan. De ander eet wel vlees, maar heeft daar duidelijke voorkeuren in (die zelden overeenkomen met de mijne).
Meestal eten de kids samen en ik apart.
Soms eten we hetzelfde, maar dan weeg ik voor mezelf alles af (en hebben zij bijvoorbeeld een pizza waar de kaas nog net niet vanaf stroomt, en ik een wrap met frito, kruiden, ±20 gram geraspte kaas en waar ik verder de kcal voor over heb die dag 😋 en doen we als groente rauwkost voor de kids en voor mij een salade).
@vntl doet helemaal zijn eigen ding en dat is voor ons allemaal normaal.
Soms hebben we allemaal een andere maaltijd.
Ze vinden het het wel leuk om af en toe samen aan tafel te zitten, dus we delen wel momentjes. En waar ik kan doe ik wel eens met ze mee. Al is het ook wel eens puzzelen met training van de kids op wisselende tijden en moet er opeens eentje al om half vijf avondeten, of pas om half acht.
Gelukkig snappen ze heel goed dat ik nu even een periode wat minder flexibel ben.
Plus ze worden steeds zelfstandiger, maken zelf tosti, gebakken ei, etc.
Structuur is dus ver te zoeken. Denk dat het belangrijkste is dat het voor ons prima lijkt te werken zo.
Bijvoorbeeld dat sommige mensen zich geroepen voelen om mij ongevraagd voedingsadviezen te gaan geven. Dat doe ik bij hen ook niet.Vind dit zelf altijd wel interessant ook, watvoor “negatieve” reacties maak je zelf wel eens mee?