Tabakstiaan
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 539
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nope, bij de wallpaper ging er ook 10 dagen overheen voordat ik bericht kreeg. Zal bij deze misschien nog wel langer duren.
Volgende (shop) redemption is volgende week denk ik.
Gebruikte LRC Pro.![]()
Je moet zelf de boutique kiezen en de recaptchas invullen.
(en tussendoor op enter drukken)
Oh snáp. De flips hd cams staan in backorder, ze weten nog niet wanneer ze er weer zijn. Ik wou er een.![]()
HAHAHA flash dat wordt een failed redemption, 1 a 2 kan nog wel maar 4 is een beetje over de top. Heerlijk om ff me frustraties en haat eruit te gooien, mijn t*fus laptop is naar de klote. Mijn hele leven staat op dat ding
![]()

lolHeerlijk om ff me frustraties en haat eruit te gooien, mijn t*fus laptop is naar de klote. Mijn hele leven staat op dat ding![]()

een nieuwe redeemen, dan moet ik hard gaan sparen...
---------- Toegevoegd om 17:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:43 ----------
+ de fossiele laptop waar ik nu op zit is TERGEND langzaam, dat word nix als ik ga proberen te redeemen
Ja, anders had ik zo een gold wallpaper gekocht dan redeem ik deze week nog een nieuwe laptopmet die tripple points dagen gaat het wel snel.. of de wallpaper kopen..
maar je hebt de dailys allemaal al gekeken zeker?
De shop redemption is deze week volgens mij? Ik twijfel nog of ik mee wil doen want waarsch moet ik vrijdag werken en dan mis ik em dus