XXL Nutrition

Lockerz

Nope, bij de wallpaper ging er ook 10 dagen overheen voordat ik bericht kreeg. Zal bij deze misschien nog wel langer duren.

Volgende (shop) redemption is volgende week denk ik.

Gebruikte LRC Pro. :p

Laatst bewerkt:
Ja, wel zo handig natuurlijk. :p

Je moet zelf de boutique kiezen en de recaptchas invullen.

(en tussendoor op enter drukken)

Laatst bewerkt:
Oh snáp. De flips hd cams staan in backorder, ze weten nog niet wanneer ze er weer zijn. Ik wou er een. :(

Oh snáp. De flips hd cams staan in backorder, ze weten nog niet wanneer ze er weer zijn. Ik wou er een. :(

hoe en waar kun je dat zien dan? EDIT: ah het forum zie het al

ga denk ik een macbook proberen of een ipad(als die er zijn dan) en anders maar een ipod touch

hoe groot is de kans dat je deze shit krijgt ? anders eerst maar wat kleins proberen
mk92fq.jpg

Laatst bewerkt:
Las ik op een lockerzforum, kreeg er eentje een reply van lockerzsupport.

Succes met redeemen iig. :p

Denk dat ik zelf voor een touch of zo'n netbook ga.

@pic, kleine poll van dat forum

hmm ok, grote kans dat het gecanceld word... maar ja poll zegt ook niet alles..

we zien het wel dan...

Tja. Maar die gaan volgensmij vooral over fake mails. Dus als je er niet te veel hebt is de kans al een stuk kleiner denk ik.

heb dr 3-4 geregistreed op dit ip.. zal nog wel mee vallen (hoop ik)
moet dr nog wel wat voor z-lister helaas..

HAHAHA flash dat wordt een failed redemption :D, 1 a 2 kan nog wel maar 4 is een beetje over de top. Heerlijk om ff me frustraties en haat eruit te gooien, mijn t*fus laptop is naar de klote. Mijn hele leven staat op dat ding :(

Laatst bewerkt:
we will see,

Anders zeg je gewoon, dat je 2 broertjes hebt en je ouders hebben zich ook aangemeld :P

Each person within a household can have their own account,

dus jah 4 moet dan wel kunnen lijkt me

---------- Toegevoegd om 17:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:38 ----------

HAHAHA flash dat wordt een failed redemption :D, 1 a 2 kan nog wel maar 4 is een beetje over de top. Heerlijk om ff me frustraties en haat eruit te gooien, mijn t*fus laptop is naar de klote. Mijn hele leven staat op dat ding :(

redeem een nieuwe bij lockerz... :D:p lol

:roflol: een nieuwe redeemen, dan moet ik hard gaan sparen...

---------- Toegevoegd om 17:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:43 ----------

+ de fossiele laptop waar ik nu op zit is TERGEND langzaam, dat word nix als ik ga proberen te redeemen

:roflol: een nieuwe redeemen, dan moet ik hard gaan sparen...

---------- Toegevoegd om 17:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:43 ----------

+ de fossiele laptop waar ik nu op zit is TERGEND langzaam, dat word nix als ik ga proberen te redeemen

met die tripple points dagen gaat het wel snel.. of de wallpaper kopen..
maar je hebt de dailys allemaal al gekeken zeker?

met die tripple points dagen gaat het wel snel.. of de wallpaper kopen..
maar je hebt de dailys allemaal al gekeken zeker?
Ja, anders had ik zo een gold wallpaper gekocht dan redeem ik deze week nog een nieuwe laptop :roflol: De shop redemption is deze week volgens mij? Ik twijfel nog of ik mee wil doen want waarsch moet ik vrijdag werken en dan mis ik em dus:rolleyes:

Terug
Naar boven