AndroidHealthClinic

Lockerz

Die ultimate wallpapers zijn epic bullshit, beetje 4 dollar betalen voor een stupid waardeloze wallpaper
Tja, als je nieuwe z-lister bent kan je wel in die maand flink video's pompen, en meteen je ptz kwijt in een shopredemption. Maarja epic bullshit idd voor bestaande members.

Tja, als je nieuwe z-lister bent kan je wel in die maand flink video's pompen, en meteen je ptz kwijt in een shopredemption. Maarja epic bullshit idd voor bestaande members.
Fout, 1 dag tis maar een dagje geldig anders zou ik gelijk een wallpaper kopen:roflol: ff flink wat ptz stacken en dan volgende maand weer redeemen.

---------- Toegevoegd om 19:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:22 ----------

ja maar ik ben al lekker bijna z-lister! gna gna :D
wtf is "gna gna"?

lolwut, waar staat die 30 dan voor?

True, hier ook. Als ik krap bij ptz zat had ik het misschien wel gedaan, maar tis zo een beetje useloos.

Die gasten zijn wel opvallend goed met geld uit mensen kloppen. Je betaalt in feite voor niets, eigenlijk is het oplichterij, stel 10k mensen kopen een wallpaper dan hebben zij al 50k verdient door lucht te verkopen:roflol: want die ptz die maken ze zelf, die wallpaper wats dat eigenlijk? is dat een wallpaper voor je op je computer of voor in lockerz?

wat een prachtige wallpapers :D echt het geld waard

lockerz bij jullie ook down?

Kan er gewoon op.

[Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar] Thanks for redeeming at Lockerz. Your new Lockerz Desktop Background - The Z-List Desktops are attached. Just click to download, save, apply, and enjoy.

Oh broeder.

Het progje: nonez of yourez damz buzzinezz :D
Ik heb nu 1360 ptz over, ik wacht tot er weer zo een actie komt dat je 3x ptz per filmpje komt dan ga ik die dailies weer kijken :D
zo'n programma die in de gaten houd wanneer je kan redeemen ofzo?:D
ik wacht nu ook maar op zo'n actie anders gaat het echt veel te langzaam met filmpjes kijken, ik zit pas op 382 ptz.:p

iemand id waneer er weer een (shop) redemption is?

Terug
Naar boven