AndroidHealthClinic

Lockerz

Zal wel ergens deze of volgende week zijn.

waneer krijg je je macbook?
dacht dat je eerst wat kleiners zou doen?

heb nu ook genoeg om een ipad oid te redeemen...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Had je de spoiler wel gezien? :roflol:

Nee had een wallpaper, heb ze nou allebei binnen.

Wil zelf een flipcam en een nano redeemen ,ga daarna het wat grotere werk proberen.

redemtion komt er aan blijkbaar... nu ff afwachten waneer...

Als ze in dezelfde bui zijn als vorige keer is hij er binnen het uur. :')

w8 het ff af..

---------- Toegevoegd om 22:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:26 ----------

staat nu ook iets over shipping points... alles is nu zeker duurder?

Geen idee, bij de eerste shop redemption was alles normaal geprijst heb ik gelezen.

Deze is wel echt. :D

ipod.png

nice! ik zat dr niet in :-( had wel een ultimate wallpaper gehaald raar... of komt die nog? (heb wel 2000+ daardoor gehaald met de dailys)

Je zit in de 3e shopredemption. :D

Had een tshirt besteld in de shop voor 10 dollar, rest met ptz betaald. Slechte deal nu die wallpapers er zijn maar was het waard blijkbaar. :D

/Nice, 25 dollar paypal zijn er nog steeds.

Kwalificatie voor de 2e redemption was tot 16 augustus 12 pm edt ofzo. Als je hem daarna hebt gehaald zit je in de 3e.

Snapte er zelf eerst ook geen hol van maar ik lees mee op een lockerzforum. (talkprizes)

Er circuleert een mailtje waarin staat dat de 3e dan in de week van de 23e zit maar weet niet of dat waar is.

ow ok, dan hoef ik nu nie meer te wachten dus, 150 extra shipping points dus voor elk item begrijp ik?

Yes. Behalve paypal dan. Maar de ptz zijn al in de redeemprijzen inbegrepen.

De 25 dollar paypal houd het al bijna een half uur vol, dus die wallpaper verdien je wel terug denk ik. :D

Laatst bewerkt:
ah ok... damn.. geen ipads meer:mad: naja mischien volgende redemption of anders maar ipod touch

Jup, daarom staat er ook bonus shop redemption. :D

25 dollar paypal en 15 en 10 dollar itunes zijn er nog steeds. O_o

deze redemption duurt wel erg lang...

Terug
Naar boven