- Waardering
- 210
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 19%
iemand toevallig nog een invite voor mij? wil het ook weleens proberen.
pm je mailadres naar mij dan voeg ik je toe
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
iemand toevallig nog een invite voor mij? wil het ook weleens proberen.
iemand toevallig nog een invite voor mij? Wil het ook weleens proberen:d.

Met UPS.
PM je emailadres maar naar flash voor een invite.![]()

Met UPS.
PM je emailadres maar naar flash voor een invite.![]()
Hahhaa als een wallpaper hebt heh, krijg je dan 6x3 ptz ofso? Of 8x3?Oh boy, triple pointz in play nu. Begin toch maar weer.![]()

Dits de meest stupid ass question ooit. Eerst vraag je hoe je een wallpaper koopt vervolgens geef je aan dat je dat al weet want je vraagt naar paypal. ZOEK ET LEKKER ZELF UIT, beetje vragen naar de bekende weg dit. En denkje nou echt als het moeilijk was om met paypal te betalen dat ze deze betaal optie zouden gevenhoe koop je die wallpaper?
is dat moeilijk om met paypall te betalen?
Geen enkele manier van betalen is moeilijk dumb ass, mensen doe jarenlang research om betalen op internet zo makkelijk mogelijk te maken voor de consument en dan kom jij vragen is het moeilijk om met paypal te betalen. Misschien wordt het tijd dat jij je internet afsluit.Dits de meest stupid ass question ooit. Eerst vraag je hoe je een wallpaper koopt vervolgens geef je aan dat je dat al weet want je vraagt naar paypal. ZOEK ET LEKKER ZELF UIT, beetje vragen naar de bekende weg dit. En denkje nou echt als het moeilijk was om met paypal te betalen dat ze deze betaal optie geven![]()

DUSZ NIET, maak een paypal account, wacht een x aantal dagen verifieer je account. Koop de wallpaper, kies betalen met paypal, log in met paypal KLAAAR
DUSZ NIET, maak een paypal account, wacht een x aantal dagen verifieer je account. Koop de wallpaper log in met paypal KLAAAR
Neeheee, word automatisch omgewisseld naar euroknallertjes met de huidige koerswaarde.
Dits de meest stupid ass question ooit. Eerst vraag je hoe je een wallpaper koopt vervolgens geef je aan dat je dat al weet want je vraagt naar paypal. ZOEK ET LEKKER ZELF UIT, beetje vragen naar de bekende weg dit. En denkje nou echt als het moeilijk was om met paypal te betalen dat ze deze betaal optie zouden gevenGeen enkele manier van betalen is moeilijk dumb ass, mensen doe jarenlang research om betalen op internet zo makkelijk mogelijk te maken voor de consument en dan kom jij vragen is het moeilijk om met paypal te betalen. Misschien wordt het tijd dat jij je internet afsluit.
DUSZ NIET, maak een paypal account, wacht een x aantal dagen verifieer je account. Koop de wallpaper, kies betalen met paypal, log in met paypal KLAAAR
Neeheee, word automatisch omgewisseld naar euroknallertjes met de huidige koerswaarde.
!!!