XXL Nutrition

Lockerz

iemand toevallig nog een invite voor mij? Wil het ook weleens proberen:d.

pm;)

---------- Toegevoegd om 15:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:33 ----------

Met UPS.

PM je emailadres maar naar flash voor een invite. :p

dan zal het meevallen denk ik..

fedex heb ik altijd belasting moeten betalen.

thanx;)

---------- Toegevoegd om 15:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:34 ----------

Met UPS.

PM je emailadres maar naar flash voor een invite. :p

alweer aan het sparen?:D
irritant als je geen daily's meer kunt kijken..

Ik beantwoord voorlopig alleen de dailies.

Als blijkt dat de flip hd of iets anders leuks er weer is ga ik het weer proberen. :o

Oh boy, triple pointz in play nu. Begin toch maar weer. :o

hoe koop je die wallpaper?

is dat moeilijk om met paypall te betalen?

hoe koop je die wallpaper?

is dat moeilijk om met paypall te betalen?
Dits de meest stupid ass question ooit. Eerst vraag je hoe je een wallpaper koopt vervolgens geef je aan dat je dat al weet want je vraagt naar paypal. ZOEK ET LEKKER ZELF UIT, beetje vragen naar de bekende weg dit. En denkje nou echt als het moeilijk was om met paypal te betalen dat ze deze betaal optie zouden geven:roflol: Geen enkele manier van betalen is moeilijk dumb ass, mensen doe jarenlang research om betalen op internet zo makkelijk mogelijk te maken voor de consument en dan kom jij vragen is het moeilijk om met paypal te betalen. Misschien wordt het tijd dat jij je internet afsluit.

Laatst bewerkt:
Dits de meest stupid ass question ooit. Eerst vraag je hoe je een wallpaper koopt vervolgens geef je aan dat je dat al weet want je vraagt naar paypal. ZOEK ET LEKKER ZELF UIT, beetje vragen naar de bekende weg dit. En denkje nou echt als het moeilijk was om met paypal te betalen dat ze deze betaal optie geven:roflol:

ja.. :D

Dits de meest stupid ass question ooit. Eerst vraag je hoe je een wallpaper koopt vervolgens geef je aan dat je dat al weet want je vraagt naar paypal. ZOEK ET LEKKER ZELF UIT, beetje vragen naar de bekende weg dit. En denkje nou echt als het moeilijk was om met paypal te betalen dat ze deze betaal optie zouden geven:roflol: Geen enkele manier van betalen is moeilijk dumb ass, mensen doe jarenlang research om betalen op internet zo makkelijk mogelijk te maken voor de consument en dan kom jij vragen is het moeilijk om met paypal te betalen. Misschien wordt het tijd dat jij je internet afsluit.

DUSZ NIET, maak een paypal account, wacht een x aantal dagen verifieer je account. Koop de wallpaper, kies betalen met paypal, log in met paypal KLAAAR

Neeheee, word automatisch omgewisseld naar euroknallertjes met de huidige koerswaarde.
:roflol:!!!

shit zal straks wel flink omhoog gaan ben ik bang.. nu met tripple poins inc wallpaper..
30pnt per filmpje... vast een voorbode voor 24/7 redemptions

vet! ik krijg 6 ptz per filmpje :p
iig ik zit nu al op 800.
hoelang duurt dat 3x, een dag?

Dat staat er natuurlijk weer niet.

zal wel 1-2 dagen zijn denk ik... als je nu net begint heb je mazzel.. als je alle daily's kunt kijken met de UW en de tripple points

heb je voor paypal een creditcard nodig? :mad:

flash en tabak welke progje heb je gebruikt om te redeemen?

Terug
Naar boven