AndroidHealthClinic

Lockerz

10k+ alweer? nice :D

Filmpjes laden gaat te matig hier. Zit nu op 1800 ofzo.

had 5000 ofzo, alleen die 1200 gingen eraf voor die 25$paypal giftcard.

zag lui op het forum die 50-80k hebben ...wtf.. die zitten zeker de hele dag dr achter

Laatst bewerkt:
Hoe weet je dat het morgen redemption is?

Had erover gekeken. :o

Van wat ik nu heb berekend is het 31% + 10 euro.

Als ik het goed heb begrepen wat ik van internet vind is het:

Totaalwaarde = 233 + 32 verzendkosten = 265 euro

Omzetbelasting = 19% = 50 euro
Invoerrechten/douanerechten = 12% = 32 euro
10 euro provisie (like wtf) = 10 euro

Bij elkaar 92 euro.

Lache dat ik bij de nano helemaal nop hoefde te betalen.
De de verzendkosten kosten komen niet bij de totaal waarde. Aangezien verzendkosten de waarde van een product niet opeens verhogen.

Jammer dat er geen ipads meer zijn..:mad:
nieuwe ipods komen wel als het goed is..

Ja dat dacht ik eerst ook. Maar natuurlijk wordt je weer zo hard mogelijk genaaid.

Hier nog wat meer info erover: http://www.douane.nl/particulier/internetaankopen/internetaankopen-03.html

Omg had zelfs belasting moeten betalen over douanerechten, naja whatever. De berekening klopt ongeveer.
wtf, slaat ook nergens op:roflol:

---------- Toegevoegd om 17:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:55 ----------

Mja weinig mee te maken, shit kopen uit de us is nie meer zo voordelig als eerst.

---------- Toegevoegd om 17:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:55 ----------

Mja weinig mee te maken, shit kopen uit de us is nie meer zo voordelig als eerst.

zolang het maar beneden de 150€ is.

en bij fedex ben je altijd de lul, al is het een euro dr overheen.
bij bb.com kun je ook laten shippen via dhl, daar nog nooit wat betaald.. duurt alleen 2weken tov 3dagen met fedex

Yo dawg, we herd you liek taxes, so we put some taxes on yo taxes so you can pay while you pay!

Dear Lockerz Member:

Congratulations! Your PTZ Place order for MacBook Air 13 inch - Aluminum has been approved!

2qs8kyx.jpg

Laatst bewerkt:
Mooi!
Maar gisteren zat je nog maar op 1800?
Macbook Air is 10000+

Congratz. Ook al meteen binnen gehad? :D

Terug
Naar boven