- Waardering
- 434
flash en tabak welke progje heb je gebruikt om te redeemen?
LRC (Pro)
[Link niet meer beschikbaar]
Tabakstiaan, gebruik jij ook LPE ?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
flash en tabak welke progje heb je gebruikt om te redeemen?

100% niet
thanks, maar hoe werkt het precies? het geeft een melding als er een redemption begint en dan moet je de rest zelf doen, of kan je het ook allemaal automatisch laten doen zoals jij een keer zei?LRC (Pro)
Tabakstiaan, gebruik jij ook LPE ?![]()
klopt je kan ook met een bankrekening betalen als die bevestigd is.neem al van niet, je moet je bank ofzo bevestigen dacht ik toch?
(heb cc maar daar staat me iets van bij)
thanks, maar hoe werkt het precies? het geeft een melding als er een redemption begint en dan moet je de rest zelf doen, of kan je het ook allemaal automatisch laten doen zoals jij een keer zei?
klopt je kan ook met een bankrekening betalen als die bevestigd is.
Heb LPE wel gebruikt.LRC (Pro)
Tabakstiaan, gebruik jij ook LPE ?![]()
Maar als ik het gebruik gebruik ik tegenwoordig LPA in chrome. Maar het is in principe detecteerbaar dus ik weet niet echt of ik het moet doen of niet.Heb LPE wel gebruikt.Maar als ik het gebruik gebruik ik tegenwoordig LPA in chrome. Maar het is in principe detecteerbaar dus ik weet niet echt of ik het moet doen of niet.
In LPA verschijnt er rechtsonder in je scherm de captcha die je moet invullen, en als je dan op enter drukt start hij automatisch de volgende vid, hoef je je hele browser geeneens te bekijken.
Streamen de videos bij jullie ook zo slecht?

32 ja, zal wel ergens vandaag zijn.
Wat zou ik voor een Air moeten neertellen?![]()
Van wat ik nu heb berekend is het 31% + 10 euro.
Als ik het goed heb begrepen wat ik van internet vind is het:
Totaalwaarde = 233 + 32 verzendkosten = 265 euro
Omzetbelasting = 19% = 50 euro
Invoerrechten/douanerechten = 12% = 32 euro
10 euro provisie (like wtf) = 10 euro
Bij elkaar 92 euro.
Lache dat ik bij de nano helemaal nop hoefde te betalen.
mooi ik heb nu al 2000 ptz door dat x3 dinges (Iemand die nog een invite wil voor Lockerz...
stuur me maar PM met je email adres
---------- Toegevoegd om 16:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:16 ----------
24/7 redemption word deze maand al getest las ik net trouwens...
)