AndroidHealthClinic

Lockerz

Ja staat er inmiddels al op!

zit je ook in de redemption van vandaag?

Nope. Ik zit deze even uit. Ben wel benieuwd of er spullen bij zijn gekomen en of de nieuwe ipods er staan.

Lockerz.com is temporarily down for upgrades.Please check back in a bit.

Er staat trouwens gewoon 'New Ipod Touch', zou dat dan echt de nieuwe zijn?

Nope. Ik zit deze even uit. Ben wel benieuwd of er spullen bij zijn gekomen en of de nieuwe ipods er staan.

volgens mij pas later deze maand.. geruchten gaan dat er geen punten verhoging komt??? (volgens de twitter berichten van katty oid)

zou het maar raar vinden... zeker nu iedereen zo makkenlijk punten kan halen

---------- Toegevoegd om 19:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:20 ----------

?????? hmm....

Thanks, The Lockerz Team

---------- Toegevoegd om 19:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:21 ----------

Er staat trouwens gewoon 'New Ipod Touch', zou dat dan echt de nieuwe zijn?

dat "new" stond er al een hele tijd dacht ik

its on... regels staan dr

ze zijn weer back online.
en nog steeds x3 :D
ik heb al behoorlijk wat puntjes maar ik wacht eigenlijk op een general redemption, als dat goed lukt ga ik is voor een shop redemption proberen :)

(weer shop een redemption zie ik net, good luck!)

thanx hoop dat het niet weer 3 uur wachten is als laatst...

hoe snel was jij ongeveer tabak?

Laatst bewerkt:
Redeemtijd? Ik gok rond de 8 seconden ofzo van aanvang tot aan bevestiging.

heb je een invite nodig? pm me!

Redeemtijd? Ik gok rond de 8 seconden ofzo van aanvang tot aan bevestiging.
ik zag net wel dit staan:

Using your browser's autofill tool or any other automated means to enter required information is NOT allowed (including Roboform) and will not work as we continue to introduce new anti-botting measures.

6. Your use of any bots, scripts, programs, or any method that involves the use of deception, false information, fraud, manipulation, avoidance, or cheating of any kind or your enabling others to do so (whether related to this redemption, qualifying for this redemption or any use whatsoever of the website) is strictly prohibited. Any such violation will result in disqualification from this redemption, order cancellation, and, any further penalties Lockerz deems appropriate, including loss of all or any portion of PTZ, and termination of membership.

die meuk staat dr altijd.

whaha alles ligt plat

wat een fail... lrc werkte ook niet,

ben dr nu wel in.. zijn nog een paar gift cards.. maar ja heb je hier niks aan.. verder is alles al weg

maar hopen dat ze het overnieuw doen.. zie ook niemand van het lockerz forum die een touch,macbook oid hebben...

Wat gebruiken jullie eigenlijk van progs?
Lrc (pro)?
Greasemonkey, roboform, autofill, ... ?

Lrc pro hier.

Er was iets serieus mis gisteravond. De vorige 3 redemptions laadde gewoon snel.

ja idd.. was een dikke fail.. ff afwachten..

iemand tips om de z-list te halen?

mailadres van je eigen gebruiken?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven