AndroidHealthClinic

Lockerz

**** ik ga ff zeiken en bam, redemption :(

wtf, hij staat nu alweer op restocking right now
**** dit, ik ga slapen

K*tsite, gewacht voor niets. :mad:

ehm wtf...XD zo sloom

Dat ze gvd dan wat extra servers nemen, ze verdienen er genoeg aan.

Sorry, you're not in this redemption

tjonge jonge wtf man...

---------- Toegevoegd om 01:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:31 ----------

Geen schijn van kans:roflol:

alles weg

hier heb ik dus op gewacht

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

waar las je dat van die fraud?

**** this shit ik ga slapen

ik voel me echt een loser nu :treuren:
eerst de hele nacht gewacht, toen ging eindelijk het alarm af dus ik snel inloggen captha invullen...blijft ie laden en gaat niet naar de volgende pagina.
ik snel pagina refreshen en nog een keer proberen, zijn ze weer aan het restocken oftewel ik ben uiteindelijk nog geen eens binnen geweest :mad:

ik voel me echt een loser nu :treuren:
eerst de hele nacht gewacht, toen ging eindelijk het alarm af dus ik snel inloggen captha invullen...blijft ie laden en gaat niet naar de volgende pagina.
ik snel pagina refreshen en nog een keer proberen, zijn ze weer aan het restocken oftewel ik ben uiteindelijk nog geen eens binnen geweest :mad:

precies hetzelfde probleem man... :(

Ach generals, wat heb je eraan. :o

Ik heb het geeneens geprobeerd, had zin om te slapen. :p

Blijkt nu dat je op bepaalde pagina's een paar seconden moet blijven anders werken de scripts niet. Tja.

Ach generals, wat heb je eraan. :o

zijn er ook redemptions waar je alleen in mag als je die wallpaper heb gekocht? die heb ik namelijk wel

---------- Toegevoegd om 11:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:49 ----------

niemand heeft dus iets geredeemed ?
nee ik denk het niet
Ik heb het geeneens geprobeerd, had zin om te slapen. :p

Blijkt nu dat je op bepaalde pagina's een paar seconden moet blijven anders werken de scripts niet. Tja.

wat een fail

was in de shipping forum (touch).. repatcha ingevult.. enter.. en toen was het bagger...

Terug
Naar boven