Tabakstiaan
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 539
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jammer man, maarja, bij het shippingform komen in een general is al een lintje waard.![]()
ja bagger.. hem hem gewoon.. paar keer enter gedrukt.. toen was het al server fail..Nee want je moet voor SHOP betalen dumb ass tenzij je 90k ptz wil neerleggen voor een stom ps3 spel
Nee want je moet voor SHOP betalen dumb ass tenzij je 90k ptz wil neerleggen voor een stom ps3 spel
Wil je beef ofso kneus? Als het 24/7 redemption was zou het geen shop heten mong**ldaarom ook sukkel, ze moeten er toch op een manier geld mee verdienen. hoe kunnen ze nou 24/7 zulke spullen beschikbaar hebben, wie gaat er dan nog geld aan uitgeven?
zag ook al google ads. maar wie weet. hoop van niet natuurlijk.
Wil je beef ofso kneus? Als het 24/7 redemption was zou het geen shop heten mong**l
Wat dacht je van periodiek shit beschikbaar stellen? Oftewel je kan wel 24/7 redeemen maar niet alles is er 24/7. Tis moeilijk he nadenken.

Vanavond redemption, wat voor tijd is 11.59 p.m. EDT eigenlijk hier, ??

oow brother dus omdat andere mensen hetzelfde idee hebben is het gelijk een goed ideehmm toch niet zo'n stom idee kinderachtig mannetje. Zelfs andere mensen kregen dat idee.
[Link niet meer beschikbaar]
maargoed als ik het zo lees heb je inderdaad gelijk. gelukkig dan maar![]()
jij bent nog dommer dan ik dachtoow brother dus omdat andere mensen hetzelfde idee hebben is het gelijk een goed ideejij bent nog dommer dan ik dacht
waar zie je dat het vanavond redemption is? er staat toch geen datum bij? Een general?
11:59 p.m is 6:00am voor ons, word vroeg uit bed dus![]()
Lutser, de freaking baas van lockerz zegt zelf dat ze nog werkt aan 24/7.
voor die tijd moest je een wallpaper kopen, is nu al te laat dus
Ok njah het was ook zomaar een gedachte he, staat er ook bij
voor wie is het dan wel redemption vanavond?
ouch ouchLutser, de freaking baas van lockerz zegt zelf dat ze nog werkt aan 24/7.
Tuladis = klaarbijna 8000
bijna 8000![]()
btw, er staat weer; volgende week general redemption.
gaat lekker met die filmpjes