XXL Nutrition

Lockerz

Jammer man, maarja, bij het shippingform komen in een general is al een lintje waard. :p

Staan er bij jullie nu ook google ads? :p

ik bedenk me net iets...

24/7 redemptions = SHOP? :eek:

Nee want je moet voor SHOP betalen dumb ass tenzij je 90k ptz wil neerleggen voor een stom ps3 spel

daarom ook sukkel, ze moeten er toch op een manier geld mee verdienen. hoe kunnen ze nou 24/7 zulke spullen beschikbaar hebben, wie gaat er dan nog geld aan uitgeven?

zag ook al google ads. maar wie weet. hoop van niet natuurlijk.

daarom ook sukkel, ze moeten er toch op een manier geld mee verdienen. hoe kunnen ze nou 24/7 zulke spullen beschikbaar hebben, wie gaat er dan nog geld aan uitgeven?

zag ook al google ads. maar wie weet. hoop van niet natuurlijk.
Wil je beef ofso kneus? Als het 24/7 redemption was zou het geen shop heten mong**l
Wat dacht je van periodiek shit beschikbaar stellen? Oftewel je kan wel 24/7 redeemen maar niet alles is er 24/7. Tis moeilijk he nadenken.

Laatst bewerkt:
Wil je beef ofso kneus? Als het 24/7 redemption was zou het geen shop heten mong**l
Wat dacht je van periodiek shit beschikbaar stellen? Oftewel je kan wel 24/7 redeemen maar niet alles is er 24/7. Tis moeilijk he nadenken.

hmm toch niet zo'n stom idee kinderachtig mannetje. Zelfs andere mensen kregen dat idee.
[Link niet meer beschikbaar]

maargoed als ik het zo lees heb je inderdaad gelijk. gelukkig dan maar :D:)

Vanavond redemption, wat voor tijd is 11.59 p.m. EDT eigenlijk hier, ??

hmm toch niet zo'n stom idee kinderachtig mannetje. Zelfs andere mensen kregen dat idee.
[Link niet meer beschikbaar]

maargoed als ik het zo lees heb je inderdaad gelijk. gelukkig dan maar :D:)
oow brother dus omdat andere mensen hetzelfde idee hebben is het gelijk een goed idee:rolleyes:jij bent nog dommer dan ik dacht

oow brother dus omdat andere mensen hetzelfde idee hebben is het gelijk een goed idee:rolleyes:jij bent nog dommer dan ik dacht
f1w2nn.gif

Laatst bewerkt:
Lutser, de freaking baas van lockerz zegt zelf dat ze nog werkt aan 24/7.

hoeveel ptz hebben jullie nu? :D

Terug
Naar boven