MuscleMeat

Lockerz

Grappig dat hier altijd een gast meekijkt. Ook hallo.

Hallo Allemaal,

Ik heb een paar vraagjes over Lockerz.
Mag ik die hier stellen?

In ieder geval, hier komen ze:

1. Hoe komen jullie aan zoveel punten?
Doen jullie daar lang over??

2. Hoe kan ik iets bestellen bij hun, met alleen punten. (Dus bijv. 4GB Shuffle - Silver)
Want er staat altijd bij "More Soon".
Moet ik dan wachten op een "Redemption"? En hoe kan ik die zien "aankomen" ;)

Alvast Bedankt!!

Heeft iemand hier überhaupt al iets waardevols gekregen?

Tel daar maar 25$ paypal op van maandag. :')

deze week redemption :D

Vandaag hopelijk, zou wel dom zijn als ze het morgen doen want dan weet alsnog iedereen dat de redemption er is oftewel dan zullen ze servers het weer begeven.

Vandaag hopelijk, zou wel dom zijn als ze het morgen doen want dan weet alsnog iedereen dat de redemption er is oftewel dan zullen ze servers het weer begeven.
meestal zetten ze rond 10/11 uur toch wel een berichtje op de site?

je moet trouwens wel zorgen dat je een vrind afgelopen dagen hebt geinvite anders krijg je geen toegang

Bericht staat er voor shop+wallpaper. Ik probeer t volgende week weer denk ik.

Waarschijnlijk, zie ze er niet stiekem nog een achteraan knallen.

Congratz, kreeg hier m'n spul 6 a 7 dagen na de bevestiging.

vanavond redemption? :D

Yep als je binnen de laatste 3 a 4 dagen iemand hebt geinvite, ik had het eerst verkeerd begrepen:roflol: ik dacht als je iemand had geinvite dat je goed zat, maar het moest binnen de laatste 3 dagen zijn ofso:p Dus ik gister snel ff mezelf invite, aangezien het toegestaan is om een familielid te invite 2 of 3 accounts per ip ofso toch? :D

Yep als je binnen de laatste 3 a 4 dagen iemand hebt geinvite, ik had het eerst verkeerd begrepen:roflol: ik dacht als je iemand had geinvite dat je goed zat, maar het moest binnen de laatste 3 dagen zijn ofso:p Dus ik gister snel ff mezelf invite, aangezien het toegestaan is om een familielid te invite 2 of 3 accounts per ip ofso toch? :D
haha ik ook, degene krijgt trouwens 500ptz gelijk dus dan weet je dat he goed zit.

(zit alweer op 12000 ptz ongeveer:eek::D)

Terug
Naar boven