Tabakstiaan
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 539
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ja tabakstiaan heeft een air gekregen, en nog wat ander spul dacht ik.Heeft iemand hier überhaupt al iets waardevols gekregen?

kun jij gewoon snel typen of waar ligt het aan?meestal zetten ze rond 10/11 uur toch wel een berichtje op de site?Vandaag hopelijk, zou wel dom zijn als ze het morgen doen want dan weet alsnog iedereen dat de redemption er is oftewel dan zullen ze servers het weer begeven.
dus general redemption is dan morgenBericht staat er voor shop+wallpaper. Ik probeer t volgende week weer denk ik.

(van vorige week redemption)Congratz, kreeg hier m'n spul 6 a 7 dagen na de bevestiging.

Yep als je binnen de laatste 3 a 4 dagen iemand hebt geinvite, ik had het eerst verkeerd begrepen
ik dacht als je iemand had geinvite dat je goed zat, maar het moest binnen de laatste 3 dagen zijn ofso
Dus ik gister snel ff mezelf invite, aangezien het toegestaan is om een familielid te invite 2 of 3 accounts per ip ofso toch? 
haha ik ook, degene krijgt trouwens 500ptz gelijk dus dan weet je dat he goed zit.Yep als je binnen de laatste 3 a 4 dagen iemand hebt geinvite, ik had het eerst verkeerd begrepenik dacht als je iemand had geinvite dat je goed zat, maar het moest binnen de laatste 3 dagen zijn ofso
Dus ik gister snel ff mezelf invite, aangezien het toegestaan is om een familielid te invite 2 of 3 accounts per ip ofso toch?
![]()

)