MuscleMeat

Lockpick werkt dat?

Benieuwd waar je die dingen kan kopen dan.. Kan je wel kekke dingen mee uithalen :D Hier naast ons staat een huis dat als een showmodel wordt gebruik om te laten zien hoe de buurt er uit komt te zien. Met zo'n sleutel kan ik daar het komende jaar even goed relaxen :cool:

Ik ga maar eens wat extra beveiliging aanschaffen!

"Jill, here is a lock pick. It might be handy if you, the master of unlocking, take it with you."

Laat me hopen dat je in NL-Limburg woont :mad:

Kijk hier maar eens

www.dealextreme.com

Geen verzend kosten duurd wel wat langer met verzenden ong, 1 / 2 weken.

Krijg je alles op die site.

Ooit zo'n manueel setje gekocht op selfdefenseproducts.com en wat meer leuk spul :P. Alleen geen manual bijbesteld. Ben er een keer een avondje voor gaan zitten en van die reisslotjes gaan best easy open maar voor deursloten etc. moet je toch wel weten waar je mee bezig bent..
Ziet er goed uit die site, maar hoe kun je nou weten wat wel en niet toegelaten wordt door de douane? In België is pepperspray verboden, laat staan tazers.
Mogen rookgranaten wel? En messen?

Wapens doen ze verpakken als cadeautjes. Ik heb wel eens vaker lasers besteld, messen enz en gewoon aangekomen. :cool:

Wapens doen ze verpakken als cadeautjes. Ik heb wel eens vaker lasers besteld, messen enz en gewoon aangekomen. :cool:
Ik heb op vakantie in Duitsland gewoon m'n messen & pepperspraybusjes besteld, die zijn goed aangekomen en heb ze dan gewoon zo meegenomen in de koffer.
Probleem is die lockpicksets, mogen die in België?

Gewoon kopen en hopen.? nee zonder flauwe kul 99 % komt aan in iedergeval bij mij dan. :cool:

Gewoon kopen en hopen.? nee zonder flauwe kul 99 % komt aan in iedergeval bij mij dan. :cool:
Ja maar stel dat ik pepperspray & een vlindermes koop uit Amerika en de douane onderschept het pakketje, krijg ik dan niet te maken met de politie? :p (Wegens verboden wapens, enz.)

Nee dan word jou pakketje gewoon niet doorgegeven. maar het is niet uit amerika. Dit spul komt direct uit japan, En niet via lucht verkeer, maar per boot. :cool:

Kans op duanne 0,1%

Verpakken als cadeautje en *zeer breekbaar* idd, zo hebben wij ook een cirkelzaagblad meegenomen uit USA xD. Dat cirkelzaagblad was bewerkt dus was kunst etc..

Ja dat werkt en ik doe dat ook, heb laatst nog set gekocht op www.southord.com en eerder pick gun op www.lockpickshop.nl

Ja ik weet het geen vooroordelen ik ben marokaan maar ook automonteur en heb dat nodig voor me werk!

Dat zal dan geen dealer bedrijf zijn o.i.d:D

Iemand had laatst deze link erop dbb gezet.

http://lockpickers.nl/leren-lockpicken/

Ik ga het ook proberen als je winter weer inslaat, beetje geduldigheid ontwikkelen is ook niet mis.

Ben er onlangs ook mee beziggeweest met 'homemade' zooi, het lukte wel maar met degelijk materiaal zou het natuurlijk beter gaan. Binnenkort maar eens setje aanschaffen :)

@The ninja, je praat over wapens maar op die site van jouw kun je geen wapens kopen toch?

Terug
Naar boven