aleyezonme
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 17
ik heb al sinds week 3 krachttoename, niet echt superveel maar wel voelbaar... als ik zo doorga haal ik de 100kg wel denk ik
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dank u, ik probeer wel mijn vetpercentage gelijk te houden, tot nu toe lukt het nog goed... en dan laatste 6 weken 1a 2% proberen dalen...
ik doe ook dips met mijn lichaamsgewicht... maar volgende keer eens proberen close bench...nice ook mischien keer tricpes press in je schema te gooien zoals close benchje doet nu aleen kabels en die lying extensions
ik doe ook dips met mijn lichaamsgewicht... maar volgende keer eens proberen close bench...
zeker proberne waard, beste oefening voor je triceps
kleine stang... ongeveer 30 cm en vormt een licht piramidedie lat triceps pushdown doe je dat met een pulldown stang of gewoon klein stang ?
kleine stang... ongeveer 30 cm en vormt een licht piramide
triceps mag je toch goed aanpakken? ik doe ze meestal tot faling en dat is ongeveer 20 reps
idd elke dag wat aanvoellen hoeveel kracht ik erbij gekregen heb... zeker bij de laatste setjes voel ik het toch wel goed dat ik kan blijven doorgaan...