aleyezonme
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 17
sta nog stil op 91kg op nuchtere maag
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jup het moet goed komen
500 test 400 deca
had je nog orals ofzo?
ben van plan week 7 of 8 te beginnen met winstrol...
nejtes goede keuze, winny is echt lekker, vind persoonlijk lekkerder dan test en kracht en pomp is absurd gewoon u will se e
ok was ik ook van plan maar heb gehoord dat dat mijn herstel moeilijker zal maken...
ik eet nog steeds hetzelfde, bij het opstaan weeg ik 91 en net voor het slapen loopt het op tot 94 soms wel 94.5, kan het zijn doordat ik lang slaap? in de spiegel ziet die 3 kg er ook veel beter uit als begin van mijn kuur.ben je wel meer gaan eten naarmate je kuur vordert..? Als je namelijk wel steeds sterker wordt maar weinig gewicht aankomt eet je te weinig, op deze dosering moet je harder kunnen groeien...
heb het verhaal idd wel gehoord, ook van mensen van wie ik het idee heb dat ze aardig kennis van zaken hebben, maar heb het nog nooit onderbouwd gezien, en volgens mij is winny een vaak gebruikte roid juist aan het eind van de kuur, niet als kickstart. Ik denk persoonlijk dat het verschil qua herstel marginaal is, maar kan het je niet garanderen-)
ik eet nog steeds hetzelfde, bij het opstaan weeg ik 91 en net voor het slapen loopt het op tot 94 soms wel 94.5, kan het zijn doordat ik lang slaap? in de spiegel ziet die 3 kg er ook veel beter uit als begin van mijn kuur.
gewicht zegt niet alles, spierkwaliteit is veel belangrijker. Maar je moet echt meer gaan eten, eigenlijk elke week er wat bovenop gooien, anders zul je gewoon qua gewicht niet al te veel kunnen verwachten. Lang slapen is eerder een voordeel dan een nadeel, dus dat zou ik mooi zo houden, up gewoon je calorie inname.
Maak er maar eerder 500 van, je kuur is voorbij voor je t weet. je gains hangen niet enkel af van je bloedwaarden. het is een toename van kracht in combinatie met toename van je gewicht, en die tweede komt voornamelijk door genoeg voeding. Je kracht is, gezien je bp toch wel behoorlijk gestegen, en in week 5/6 moet je toch wel behoorlijk aan het knallen zijn, ik pak er in die 2 weken zo ong 3/4 kg bij op.