AndroidHealthClinic

Log all eyez on me

ja, zorg idd dat het een beetje clean blijft, dan kun je rustig meer gaan eten. S zien of je dit wat meer gewicht geeft, want dat hoort er toch eigenlijk wel een beetje bij ;)

• Topic Starter Topic Starter
ja, zorg idd dat het een beetje clean blijft, dan kun je rustig meer gaan eten. S zien of je dit wat meer gewicht geeft, want dat hoort er toch eigenlijk wel een beetje bij ;)

mja mag er toch nog zo een 7kg bij. het voedsel dat ik eet is zeker clean, want mijn BF is praktisch hetzelfde en ik hou geen vocht vast.

niet zo moeilijk doen als je nu 150 gram pasta eet maak je er 200 van

good luc k

staat op pagina 1
Totaal alles 4063kcal. 406ei. 534kh. 91.4v
maaltijd 3 en 4 ga ik verdubbelen

Maaltijd 3
Bruin brood 100g 250 9.5 45 2.5
Tonijn 100g 113 27 0 0.5
Totaal 363 36.5 45 3

Maaltijd 4
Bruin brood 100g 250 9.5 45 2.5
Kip Filet 100g 111 21 0 3
Totaal 361 30.5 45 5.5

wat je ook nog kunt doen:

- neem je shakes met halfvolle melk

- 5 eieren bij t ontbijt

- je eet 2x wat de pot schaft, zou hier toch
wat specifieker gaan eten. 1x een flinke pasta
maaltijd en 1x een flinke maaltijd met rijst,
vis kip en kalkoen invoegen.

het is meestal pasta, rijst met kip of vis met aardappelpuree in grote porties

Goed bunkeren bro..!

Voor je't weet staat er weer 3 kilo meer op de weegschaal ;)

Maar zoals hier al dikwijls is gezegd.. niet alleen op die kilo's afgaan.. Je zegt zelf al dat die 3-4kg er al goed uitzien in de spiegel.. mooi zo!!

heb mij deze week extra bezig gehouden met mijn voeding, nu dit heb ik toegevoegd.
125g rijst en 100g kipfilet goed voor zo een 500 kcal 30g eiwit 100g kh en 6g vet. deze morgen op de weegschaal 94.7kg, begin van de week stond ik nog op 91kg...

lekker gozer nu begin je te knalle

happy gaining

komt goed jo

tnx, qua training sta ik nu stil. lijkt geen verbetering in de komen enkel in gewicht ben ik goed bijgekomen. kom ik volgende week niet veel bij dan verdubbel ik de rijst naar 250gram...

zo ben je idd goed bezig, telkens verbeteringen aanbrengen, niet de gehele kuur hetzelfde blijven eten. Lekker joh, bijna 4kg in 1 week!

ben deze week begonnen met een ander trainingschema omdat ik toch het gevoel had dat ik heel snel herstel... en het verloopt tot nu toe goed
nm.
maandag: Rug/biceps/triceps
dinsdag:Borst/schouders/nek
woensdag:Benen/kuiten
donderdag:Rug/Biceps/Triceps
vrijdag:Borst/schouders/nek
Zaterdag: benen/kuiten
zondag:Rust

Deze morgen op de weegschaal 97.5kg, mijn buik staat wel gans de dag bol maar bij het opstaan meet deze nog steeds hetzelfde als voor de kuur dus BF lijkt praktisch hetzelfde...

momenteel 6.5 weken ver, en heb al 9.5kg gepakt zonder veel vocht. binnen 2 weken gaat de deca eruit en komt de winstrol erbij :)

erg netjes man! doe zo voort :D

Terug
Naar boven