aleyezonme
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 17
dank u, ik hoop binnen 2 weken de 100kg aan te tikken zodat ik de eiwitten omhoog kan gooien en paar dagen cardio extra aan toe te voegen...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Trainingsschema ziet er lekker uit..!
Hoeveel oefeningen/sets dan?
Want het lijken me ook wel zware trainingen telkens 3 spiergroepen..?
Als ik rug getraind heb, zit ik er al compleet door, als ik dan nog bi & tri moet doen.. damn!
Gains gaan flink man!
Je zal wel tevreden zijn met de spiegelresultaten ook?
Die bolle buik, bweh, dat haat ik ook, constant last van, maar ja.. moet je erbij pakken hé
Succes verder!!! die 100 gaat lukken!!
Trainingsschema ziet er lekker uit..!
Hoeveel oefeningen/sets dan?
Want het lijken me ook wel zware trainingen telkens 3 spiergroepen..?
Als ik rug getraind heb, zit ik er al compleet door, als ik dan nog bi & tri moet doen.. damn!
Gains gaan flink man!
Je zal wel tevreden zijn met de spiegelresultaten ook?
Die bolle buik, bweh, dat haat ik ook, constant last van, maar ja.. moet je erbij pakken hé
Succes verder!!! die 100 gaat lukken!!
ik train 6 dagen achter mekaar en stel dat ik de tweede dag benen doe dan zit ik in dag drie en vier ook allebij met bovenlichaam... dus maakt niet veel uit eigenlijk, heb het deze week geprobeerd en het lukt aardig heb niet veel last...is toch juist lekker man...tijdens je kuur moet je gewoon 110% trainen, anders kun je net zo goed naturel thuis blijven. Goed bezig zo bro...zou persoonlijk als je 3 dagen achter elkaar traint de benen de tweede dag nemen, zodat je bovenlichaam toch een dag rust heeft tussendoor.
ach ik train er gewoon op los... en biceps triceps gaat redelijk vlug ik doe supersets... 1oefening biceps en dan zonder rust direct 1 oefening voor triceps, van elk 3 oefeningen...
ik train 6 dagen achter mekaar en stel dat ik de tweede dag benen doe dan zit ik in dag drie en vier ook allebij met bovenlichaam... dus maakt niet veel uit eigenlijk, heb het deze week geprobeerd en het lukt aardig heb niet veel last...
een vraagje aan de kenners, ben van plan mijn kuur af te sluiten met winstrol. nu heb ik 200maal 10mg winstrol tabs. heb zowat uitgerekend en kom aan ofwel 5.5weken aan 50mg, ofwel 7 weken aan 40mg. heb gehoord dat 40 mg voldoende zou zijn voor de eerste maal. iemand een idee?
want je kan beste 2 weke na je test eindigen met winstrol en meteen je nakuur in vliegen dan dat je nog aantal weke bezig bent met winstrolDeze morgen op de weegschaal 97.5kg, mijn buik staat wel gans de dag bol maar bij het opstaan meet deze nog steeds hetzelfde als voor de kuur dus BF lijkt praktisch hetzelfde...
welke week zit je nuwant je kan beste 2 weke na je test eindigen met winstrol en meteen je nakuur in vliegen dan dat je nog aantal weke bezig bent met winstrol
ohja, zie het idd. zou persoonlijk nooit langer dan 3 dagen doen, dan 1 dag rust en dan de cyclus overnieuw beginnen, maar goed, als dit bevalt...

ik zou nu knalle dan 7 weke lang @ 40 mg tot aan je nakuur