MuscleMeat

Log all eyez on me

Trainingsschema ziet er lekker uit..!
Hoeveel oefeningen/sets dan?
Want het lijken me ook wel zware trainingen telkens 3 spiergroepen..?
Als ik rug getraind heb, zit ik er al compleet door, als ik dan nog bi & tri moet doen.. damn!

Gains gaan flink man!
Je zal wel tevreden zijn met de spiegelresultaten ook?

Die bolle buik, bweh, dat haat ik ook, constant last van, maar ja.. moet je erbij pakken hé :rolleyes:

Succes verder!!! die 100 gaat lukken!!

Als ik rug getraind heb, zit ik er al compleet door, als ik dan nog bi & tri moet doen.. damn!
Gains gaan flink man!

Die bolle buik, bweh, dat haat ik ook, constant last van, maar ja.. moet je erbij pakken hé :rolleyes:

is toch juist lekker man...tijdens je kuur moet je gewoon 110% trainen, anders kun je net zo goed naturel thuis blijven. Goed bezig zo bro...zou persoonlijk als je 3 dagen achter elkaar traint de benen de tweede dag nemen, zodat je bovenlichaam toch een dag rust heeft tussendoor.

• Topic Starter Topic Starter

Gains gaan flink man!

ach ik train er gewoon op los... en biceps triceps gaat redelijk vlug ik doe supersets... 1oefening biceps en dan zonder rust direct 1 oefening voor triceps, van elk 3 oefeningen...

is toch juist lekker man...tijdens je kuur moet je gewoon 110% trainen, anders kun je net zo goed naturel thuis blijven. Goed bezig zo bro...zou persoonlijk als je 3 dagen achter elkaar traint de benen de tweede dag nemen, zodat je bovenlichaam toch een dag rust heeft tussendoor.
ik train 6 dagen achter mekaar en stel dat ik de tweede dag benen doe dan zit ik in dag drie en vier ook allebij met bovenlichaam... dus maakt niet veel uit eigenlijk, heb het deze week geprobeerd en het lukt aardig heb niet veel last...

een vraagje aan de kenners, ben van plan mijn kuur af te sluiten met winstrol. nu heb ik 200maal 10mg winstrol tabs. heb zowat uitgerekend en kom aan ofwel 5.5weken aan 50mg, ofwel 7 weken aan 40mg. heb gehoord dat 40 mg voldoende zou zijn voor de eerste maal. iemand een idee?

ach ik train er gewoon op los... en biceps triceps gaat redelijk vlug ik doe supersets... 1oefening biceps en dan zonder rust direct 1 oefening voor triceps, van elk 3 oefeningen...

ik train 6 dagen achter mekaar en stel dat ik de tweede dag benen doe dan zit ik in dag drie en vier ook allebij met bovenlichaam... dus maakt niet veel uit eigenlijk, heb het deze week geprobeerd en het lukt aardig heb niet veel last...

ohja, zie het idd. zou persoonlijk nooit langer dan 3 dagen doen, dan 1 dag rust en dan de cyclus overnieuw beginnen, maar goed, als dit bevalt...

een vraagje aan de kenners, ben van plan mijn kuur af te sluiten met winstrol. nu heb ik 200maal 10mg winstrol tabs. heb zowat uitgerekend en kom aan ofwel 5.5weken aan 50mg, ofwel 7 weken aan 40mg. heb gehoord dat 40 mg voldoende zou zijn voor de eerste maal. iemand een idee?

welke week zit je nu??? want je kan beste 2 weke na je test eindigen met winstrol en meteen je nakuur in vliegen dan dat je nog aantal weke bezig bent met winstrol

welke week zit je nu??? want je kan beste 2 weke na je test eindigen met winstrol en meteen je nakuur in vliegen dan dat je nog aantal weke bezig bent met winstrol

vanaf maandag heb ik nog exact 7 weken te gaan tot aan mijn nakuur. ik kan dan beginnen met winstrol voor 7 weken lang, ofwel 12 maart beginnen en dat zal dan 40 dagen aan 50mg zijn. wat zou het beste zijn?

ik zou nu knalle dan 7 weke lang @ 40 mg tot aan je nakuur

ohja, zie het idd. zou persoonlijk nooit langer dan 3 dagen doen, dan 1 dag rust en dan de cyclus overnieuw beginnen, maar goed, als dit bevalt...

heb hier geen last van en is toch maar voor korte duur. binnen twee weken begin ik met extra cardiodagen en dan pak ik weer elke spiergroep 1maal per week aan... ik herstel echt heel snel, neem elke dag tussen de 8 en 10 uur slaap en eet heel veel eiwitten. ook doe ik ganse dag niks op het werk behalve zitten, eten en schijten... :D

ik zou nu knalle dan 7 weke lang @ 40 mg tot aan je nakuur

ja leek mij ook het beste zodat het rustig zijn werk kan doen, en voordeel ook dat ik al aan de winstrol begin binst dat ik nog deca zet in verband met pijnlijke gewrichten...

pijnlijke gewrichten kan je idd krijge door winny maar had zelf nergens lat van is puur persoons verbonden

de derde week van mijn kuur had ik ineens last aan mijn knieen tijdens een beentraining voor paar dagen, en vorige week ineens aan mijn ellebogen tijdens tricepoefening. maar ik zie nog wel. deca zet ik toch nog 2 weken. en als ik nu begin met winstrol? ga ik dan al beginnen met vocht te verliezen?

jaaaaaa ik viel meteen 3 kilo af de 1e week al

jaaaaaa ik viel meteen 3 kilo af de 1e week al

deed je toen ook veel cardio?3 kilo alleen vocht toch dat je verloor? ik denk niet dat ik veel vocht heb, enkel klein beetje in het gzicht maar ik zie nog wel. maar het vocht kan ik wel missen zolang mijn spiermassa nog wat toeneemt...

nee man deed geen cardio nooit gedaan trouwens, geloof me van winny krijg je dikke strepen, ik kreeg strepen op me borst was brutaal

het is dat wat ik wil :) ik ga er wel wat cardio bij doen in de hoop een beetje vet te verliezen...

als je nog nooit winny genomen hebt is het misschien verstandiger om even je dosering op te bouwen... geloof het of niet.. ik ken lui die niet meer dan 20mg verdragen!!! daarom vind ik blind een advies geven op Xmg simpelweg dom en onverantwoord... en die paar dagen dat je dan niet op je 'maximaal voorgenomen' dosering zit maakt voor je gains ook weinig uit.

Terug
Naar boven