MuscleMeat

Log all eyez on me

• Topic Starter Topic Starter
het beste begin ik dan op 20mg? de eerste dag?

ik zou gewoon 40 mg beginnne man

ik neem maandag bij het ontbijt 20mg en verloopt alles goed dan neem ik na de training nog eens 20mg ?

waarom niet eerst 2 a 3 dagen op 20mg dan 2 a 3 op 30mg en dan verder op 40.

je kan natuurlijk ook doen wat CIKO zou doen, maar of dat altijd de meest verstandige optie is betwijfel ik. grote kans dat je de stano goed verdraagt; maar ik ken persoonlijk een aantal uitzonderings gevallen. uiteindelijk moet je doen wat JOU slim lijkt en niet wat een ANDER zou doen, right?

wrm zou je opbouwen??? gezien zijn stats kan die 40 mg makkelijk aan , en dat opbouwen zal je bloedwaardes heel goed laten schommelen en das niet leuk

ik zat op 50 mg aantal weken en dag later deed ik 60 mg en dat was niet fijn en paar dage later ging het goed

kan je niet lezen? ik heb al een argument gegeven... blader anders nog even terug.
bloedwaardes schommelen altijd met die orals, dus dat argument gaat in dit geval wat mij betreft niet op.

leuk dat jij op 50mg zat. poeh poeh. ik heb ook al hoger gezeten dan dat en het deed me ook niets; maar daarom zie je mij zoiets nog niet adviseren.... wat is er mis met wat voorzichtigheid? wat is jouw achterliggende gedachte? is die er uberhaupt wel???

wat voor jou werkt kan voor een ander fout uitpakken, zo moeilijk is dit toch niet te bevatten???

en dan nog 1 ding 'gezien zn stats kan hij die 40mg makkelijk aan'... man wat een onzin. het betreft hier een stof die hij nog niet eerder genomen heeft. zn stats hebben daar geen zak mee te maken.

je praat poep maat. no offence verder.

500mgtest en 400mg deca hebben ook veel mensen mij afgeraden, van het is teveel voor de eerste maal en kijk hoe goed ik erop ga zonder enige sides of extreme vochtophoping. had ik 250mg/200mg gedaan dan ging ik miss heel weinig massa gepakt hebben wat een grote zonde zou geweest zijn aangzien je de eerste maal het beste gaat. en rusher ik waardeer uw bezorgdheid en het is zeker verstandig van u om mij dit af te raden maar persoonlijk denk ik dat mijn lichaam het wel zal aankunnen. en moest het echt zo gaan tegenvallen dan kan ik er toch altijd mee stoppen?

misschien had je met 250/200 net zoveel massa gepakt, echter daar kom je nu nooit meer achter ;). het is voor jou nu goed gegaan, maar wat met deze doseringen ook gemakkelijk had gekunt is dat je nu met dikke gyno had rondgelopen, er zijn genoeg mensen die dat al van 250mg test krijgen... daarom zit ik altijd aan de conservatieve kant als het op advies/doseringen aankomt.

hey, je moet doen wat je zelf wilt... en, er is niemand hier die jou of je lichaam beter kent! ik probeer slechts te helpen door een logische redenatie neer te zetten, iedereen kan zomaar wat roepen toch?... en je hebt gelijk, mocht het niet goed bevallen is t spul zo uit gewerkt (korte halfwaardetijd).

ik wens je verder veel succes en ik zal zeker je logje blijven volgen :)

kan je niet lezen? ik heb al een argument gegeven... blader anders nog even terug.
bloedwaardes schommelen altijd met die orals, dus dat argument gaat in dit geval wat mij betreft niet op.

leuk dat jij op 50mg zat. poeh poeh. ik heb ook al hoger gezeten dan dat en het deed me ook niets; maar daarom zie je mij zoiets nog niet adviseren.... wat is er mis met wat voorzichtigheid? wat is jouw achterliggende gedachte? is die er uberhaupt wel???

wat voor jou werkt kan voor een ander fout uitpakken, zo moeilijk is dit toch niet te bevatten???

en dan nog 1 ding 'gezien zn stats kan hij die 40mg makkelijk aan'... man wat een onzin. het betreft hier een stof die hij nog niet eerder genomen heeft. zn stats hebben daar geen zak mee te maken.

je praat poep maat. no offence verder.

wat kom je de held uithange snotneus
40 mg is gewoon een normale dosis voor winny
shut up now

kleine update er is goed nieuws en er is slecht nieuws...
slechte nieuws is dat ik gisteren opgestaan ben met een griep. hoofdpijn, lichte koorts, verstopte neus en keelpijn. was juist van plan gisteren te beginnen met winstrol maar heb besloten om ermee te wachten tot ik mij wat beter voel. aangezien ik gisteren weinig eetlust had ben ik eens langs de mcdonalds gepaseerd en vlug eens 3000kcal aan chickennugets en visburgers binnen gespeelt.
het goede nieuws is dat ik nog wat bijgekomen ben aangezien ik vorige week goed doorgetraind heb. gewicht is momenteel 99.7kg dus alweer zo een dikke 2 kg erbij.

erg netjes man, vit c slikken voorje griep etc

jep ben ik mee bezig. het gaat al veel beter alleen de hoofdpijn is erg lastig. gelukkig was ik nog niet begonnen met winstrol of het ging nog erger geweest zijn.

idd je kan beter wachten met winny zo krijgt je lichaam weer op zijn donder

welke week zitje nu man? vergeethet altijd

begin week 8, vind het wel jammer. wou graag met winstrol beginnen omdat ik die vochtkop zowat beu begin te worden... maar ik denk dat het binnen paar dagen wel over moet zijn ik genees redelijk snel...

doe je goed bro winny tot week 13?

test zet ik tot week 12 dus winny tot week 14

netjes man
hou ons op hoogte
winny rules

Terug
Naar boven