aleyezonme
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 17
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik neem maandag bij het ontbijt 20mg en verloopt alles goed dan neem ik na de training nog eens 20mg ?

. het is voor jou nu goed gegaan, maar wat met deze doseringen ook gemakkelijk had gekunt is dat je nu met dikke gyno had rondgelopen, er zijn genoeg mensen die dat al van 250mg test krijgen... daarom zit ik altijd aan de conservatieve kant als het op advies/doseringen aankomt.
kan je niet lezen? ik heb al een argument gegeven... blader anders nog even terug.
bloedwaardes schommelen altijd met die orals, dus dat argument gaat in dit geval wat mij betreft niet op.
leuk dat jij op 50mg zat. poeh poeh. ik heb ook al hoger gezeten dan dat en het deed me ook niets; maar daarom zie je mij zoiets nog niet adviseren.... wat is er mis met wat voorzichtigheid? wat is jouw achterliggende gedachte? is die er uberhaupt wel
wat voor jou werkt kan voor een ander fout uitpakken, zo moeilijk is dit toch niet te bevatten
en dan nog 1 ding 'gezien zn stats kan hij die 40mg makkelijk aan'... man wat een onzin. het betreft hier een stof die hij nog niet eerder genomen heeft. zn stats hebben daar geen zak mee te maken.
je praat poep maat. no offence verder.