MuscleMeat

Log all eyez on me

Hé man, beterschap!

En proficiat met de 2kg er weer mooi bijgeplakt ;)

Doe effe rustig aan met de koppijn en daarna de winny erbij, gaat goedkomen!

Ik ben die vochtkop van mij ook al VIES moe, maar ik zit pas in begin week 3 van dbol/test-e dus ik veronderstel dat het nog wel effe zal duren :mad:

Good luck verder!

• Topic Starter Topic Starter
normaal als de dianabol eruit is zat het minderen. bij mij is het van de deca en heb deze week mijn voedingsschemaweer aangepast met nog zo een 300kcal. de eerste weken had ik totaal geen last van vocht maar zat toen nog op 4000kcal, nu op 4800 en volgende week naar de 5000kcal. alleen ga ik koolhydraten wat minderden en wat meer eiwitten in stoppen.

Laatst bewerkt:
normaal als de dianabol eruit is zat het minderen. bij mij is het van de deca en heb deze week mijn voedingsschemaweer aangepast met nog zo een 300kcal. de eerste weken had ik totaal geen last van vocht maar zat toen nog op 4000kcal, nu op 4800 en volgende week naar de 5000kcal. alleen ga ik khoolidraten wat minderden en wat meer eiwitten in stoppen.

had je ook dbol gebruikt dan?

Ik denk dat ie 't op mijn post bedoelde Ciko :)
Omdat ik naar het vocht verwees dat ik van de dianabol had enzo.

5000kcal is wel al een serieuze hap :D
Gaat goedkomen hehe

Ik denk dat ie 't op mijn post bedoelde Ciko :)
Omdat ik naar het vocht verwees dat ik van de dianabol had enzo.

5000kcal is wel al een serieuze hap :D
Gaat goedkomen hehe

heb ondervonden dat je steeds meer en meer moet gaan eten, je gaat steeds harder en langer trainen dus moet je ook steeds meer en meer gaan eten... de ene week gainde ik 4 kg op 4000kcal en de week erna bijna niks, toen ik dan 500kcal toevoegde schoot mij gewicht weer naar boven in paar dagen...

Inderdaad, en zo hoort 't maar net :)

Eens de dianabol op zijn einde gaat ga ik ook de kcals uppen richting 4500-5000...

Aangezien ik in mijn cycle vochtverlies ga hebben na 4 weekjes dianabol ga ik dit op de weegschaal ook terugzien, en dat mag mentaal geen invloed hebben, dus blijven bunkerennnn :meal:

Succes, die 100kg is nog makkelijk binnen je bereik ;)

voel mij al heel wat beter, keelpijn en verstopte neus is genezen. enkel de hoofdpijn is er nog. dit weekend goed uitrusten in de hoop dat het wegtrekt zodat ik kan beginnen met winstrol...

nice man zo hoort ut

ZEkerrrr, keep it going mèn! ;)

vandaag begonnen met 40mg winny... 20mg bij het opstaan en 20mg na het trainen, aangzien ik gisteren weinig geslapen heb was ik na de training doodmoe en ben ik gelijk in slaap gevallen. en nu net wakker geworden kletsnat, t-shirt goed doorweekt dus ik kan er vanuit gaan dat het spul werkt :)

dat kletsnat zijn heb niks met winny te make al helemaal niet na 1 dag

hmm zou kunne mischien winny drijft vocht af dus dat gaat wel snel bij u akakkakaka ;)

test en deca drijft geen vocht af en toen had ik het ook, miss gewoon een reactie van mijn lichaam dat ik steeds de eerste dagen heb?

uhmm zou niet weten of dit een reactie van uw lichaam is , geef het wat tijd en ervaar

greets

uhmm zou niet weten of dit een reactie van uw lichaam is , geef het wat tijd en ervaar

greets

kan geen toeval zijn he, lijkt wel alsof ik het steeds heb wanneer ik begin met iets en gelijk vannaf de eerste dag. na de eerste inject test/deca vroeg ik je ook nog of het normaal is dat ik mij tijdens het slapen doodzweet? maar dat uitzweten is eigenlijk wel lekker. voelde mij nog niet echt 100% lekker en nu na dat uitzweten wel...

ik wens jou dan nog vele zweet partijen

hehe tnx, alleen zo elke nacht zweten zou beetje te zijn. het is alsof mijn t-shirt net uit de was komt geen enkel plekje dat nog droog is... en zou niet echt prettig zijn moest ik tijdens een werkdag zo om de 2 uur moet opstaan om een verse t-shirt aan te doen...

tja is niet anders bro hope dat je niet zweet en lekker gaat knalle met winny

Terug
Naar boven