AndroidHealthClinic

Log Aron 2016

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.441
:roflol:

Creatief ;)

• #2.444
gisteren

military press
20x5
40x5
60x5

70x5
75x5
80x5

push press
75x3
75x3
70x3

military press
50x10
50x10
50x10

bovenrug was nog zuur dus ff sparen, morgen events

• #2.445
had vooralsnog op de planning staan om na oerzeeuw te beginnen met een cut, na wat nadenken toch besloten om na limburger hier al mee te gaan beginnen. Vooral aangezien ik nu een conditioneel wrak ben en oerzeeuw qua onderdelen heel erg een fitheidstest word. Verzuring na paar onderdelen kan ik me dan niet veroorloven. Ik wil ik weer beetje in vorm raken voor mijn laatste schoolperiodes waar fysiek weer naar voren zal gaan komen helaas.

Het plan om te cutten heb ik nog niet volledig uitgeschreven, maar wil eigenlijk in een maand of 4 een kilo of 10 verliezen.

weer goed bezig zie ik :)
Succes met cutten!

Wanneer kon jij naar SMTK komen? Ben eens aan het kijken met bob k, arno, misschien massivebe en nick om een datum te kiezen :D

• #2.448
Hééé boss man boss! Hoe gaat het hier?

Hoe waren je events?

slecht, want hij was ziek en niet aanwezig

• #2.451
Hééé boss man boss! Hoe gaat het hier?

Hoe waren je events?

slecht, want hij was ziek en niet aanwezig

Ja pussied out, werd wakker met hoofdpijn, nou doet dit me normaal niet zo heel veel, zij het niet dat ik al een week een gezwel in mijn onderarm had en uitslag over beide armen. De noodbel in mijn hoofd begon al te luiden aangezien ik vorige week in kroatie een gevecht met een of ander vliegend beest gehad heb, dus dacht aan een dengue mug die me gestoken zou hebben. dus even bezoekje aan huisarts gebracht welke mij wist te vertellen dat het gezwel een ontsteking was, de uitslag van de zon kwam en de koppijn redelijk random was, wss te weinig vocht binnen gekregen.

vandaag even log gedaan tot 85x6 en gebencht op 40kg. Niets speciaals, morgen nog even LB en dan rust.

85x6 not bad.

Sorry to hear boss.

6x85kg log, dat wordt flinke concurrentie bij Oerzeeuw!

Hij gaat cutten wohooooooo!

• #2.457
Ga maar lekker cutten jong, weer een concurrent minder voor de echte zeeuwen :D

• #2.459
Ga maar lekker cutten jong, weer een concurrent minder voor de echte zeeuwen :D
all part of the plan, oerzeeuw is niet echt een max wedstrijd. Met de conditionele staat waar ik nu in verkeers ga ik met al die herhaling events het onderspit delven.

Terug
Naar boven