AndroidHealthClinic

Log Aron 2016

Gaat lekker man, ga zo door!

Daam die deadlifts gingen easy man. Naja je kunt niet beter dan je best doen. Je hebt weer een hoop geleerd. Goed gedaan en op naar de volgende wedstrijd.

Ziet er goed uit die deadlift. Jammer van die laatste poging met het log.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.425
Daam die deadlifts gingen easy man. Naja je kunt niet beter dan je best doen. Je hebt weer een hoop geleerd. Goed gedaan en op naar de volgende wedstrijd.
ja deadlift was lastig inschatten, terugblikken en vooruitkijken !

Ziet er goed uit die deadlift. Jammer van die laatste poging met het log.
Ja log was echt k*t, ik voelde met opwarmen al meteen instabiel duizelig en shit. Toen dacht ik al damn dit wordt em niet, maar 90 ging toen redelijk echter 100 was drama

Top man !

Jammer van die 100 loglift man, scheelde niet veel als ik zo het filmpje bekijk! Deadlift daarentegen wel keihard geknald, lekker door gainen en in de top 3 eindigen volgende wedstrijd ;)

• #2.428
Goede wedstrijd man, monster deadlift ook!

Goed gedaan Aron!

Sterke wedstrijd!!

Nice man, die deadlift gaat sowieso hard bij jou.

• #2.436
Deze week weggeweest naar Kroatie, zouden een fitness bij hotel hebben maar verwachtte er niet veel van,

Bleek een ontzettende nice gym te zijn inclusief squatrack en z'n 300kg aan plates, natuurlijk had ik qua gear helemaal niks meegenomen.

3 keer wezen trainen, 2x UB en 1x FB, niks extreem zwaars, maar altijd lekker om semi in vorm te blijven.

Vandaag deadlift dag !

haha 2x ub en 1x fb... epic :P

• #2.439
12 uur gereden, vannacht om 4 uur thuisgekomen, vanmorgen te vroeg om 09:00 uur eruit gezweet . Voel me pseudo stoned en ben duizelig, ideale omstandigheid om te trainen dus

deadlift
70x5
120x5
150x5

180x3
190x3
202.5 x5, mwoa

squat bietje enkel testen
20x5
40x10
60x10

toen circuitje 2 rondjes gedaan met squat, deadlift, hangclean en lowkicks

nog wat crunches erachteraan 3 sets en toen kon je me bij elkaar vegen, hele kelder staat blank van de zweet

comment : mwoa

comment : mwoa ?

Maar waarom ook aron ?
Maar wat ongeveer anaal ?
Maar wat opeetpapier achterlijk ?
Meer water onder abba ?
Macht weet ook apen ?
Machala wollah okbar aron ?

Terug
Naar boven