Fitness Seller

Log Aron 2016

Hoe voelt de aanhechting ?

120cm biceps = badass, bounce of geen bounce

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.524

Ik kan het niet goed plaatsen, ene moment voelt het alsof ik gewoon flinke spierpijn hebt, andere moment lijkt het alsof ik een ontzettende pomp heb. Heb in elk geval niet het idee dat het heel ernstig is

• #2.525
Cube method cyclus 1 week 1 training 1
warmup :
Light Foam Rolling the hips
2. Mobility exercisesa.
Leg swingsb.
Fire Hydrants (I do these standing, not on the floor)c.
Bodyweight squatsd.
Static Lunge stretch (concentrate on stretching the hip flexorsand squeeze the glute)
3. Kettlebell swings to help warm up the lower back

speed squat
50x5
90x2
90x2
90x2
90x2
90x2
90x2
90x2
90x2
90x2
90x2
ideaal om eens lekker op techniek te focussen

walking lunges
15xbw
15xbw
15xbw
valt tegen

calve raises met barbell geimproviseerd
90x25
90x25
90x25
kuiten trainen is saai

comment : lekkere hersteltraining

Goed bezig iron aron

Cube method, how come ?

Ik dacht dat jij een leven lang wendler zou blijven doen :P

• #2.528
benieuwd wat dat cube gedoe voor je gaat doen in ieder geval

• #2.530
benieuwd wat dat cube gedoe voor je gaat doen in ieder geval
De grootste reden dat ik overgestapt ben ik eigenlijk omdat Wendler niet te combineren viel met events, althans in mijn geval niet. Hoop met cube stukje meer allround te worden op de events, nu was ik eigenlijk meer een powerlifter die meedeed aan strongman wedstrijd en alleen goed is in deadliften. Ook ga ik proberen 2x per week agility/conditioning op te pakken, Josh Thigpen noemt dit actief herstellen, maar erg belangrijk om fit en behendig te blijven voor wedstrijden.

Succes;)

De grootste reden dat ik overgestapt ben ik eigenlijk omdat Wendler niet te combineren viel met events, althans in mijn geval niet. Hoop met cube stukje meer allround te worden op de events, nu was ik eigenlijk meer een powerlifter die meedeed aan strongman wedstrijd en alleen goed is in deadliften. Ook ga ik proberen 2x per week agility/conditioning op te pakken, Josh Thigpen noemt dit actief herstellen, maar erg belangrijk om fit en behendig te blijven voor wedstrijden.

This+happened+to+me+once+I+accidently+sent+her+ponies+_05492214ce177c2a44408bf7f9fa99bd.jpg

• #2.533
Zie geen afbeelding vito

Wie gaat me nu motiveren om Wendler te blijven doen? :( :sad:

Beter dat je met wendler stopt

• #2.536
Wie gaat me nu motiveren om Wendler te blijven doen? :( :sad:

Wendler blijft awesome bro , heb er ontzettend veel mee gewonnen! Cube heeft er ook veel van weg qua simpliciteit en verdeling van de verschillende dagen.

dus ik blijf je wel motiveren

Wendler blijft awesome bro , heb er ontzettend veel mee gewonnen! Cube heeft er ook veel van weg qua simpliciteit en verdeling van de verschillende dagen.

dus ik blijf je wel motiveren

"Ik steek een trechter in je reet en vul je met 20l chocomelk als hier volgende week geen PR's staan" - kunnen we misschien moeilijk omschrijven als 'motiveren' ... Misschien moeten we er Diaephi-eren van maken? :D

• #2.538
"Ik steek een trechter in je reet en vul je met 20l chocomelk als hier volgende week geen PR's staan" - kunnen we misschien moeilijk omschrijven als 'motiveren' ... Misschien moeten we er Diaephi-eren van maken? :D

je wil toch geen trechter in je reet ofwel ? prima motivatie

• #2.539
Cube method , agility/conditioning dag 1 (actief herstel), met rust tussen oefeningen, geen circuit

warmup
-400 meter jog
-2 min touwtjespringen
- Lunges, lateral lunges en calve stretches
-foam rolling

agility ladder ( elke variant paar keer geoefend, steeds iets sneller)
Both feet every hole
Every other hole
Lateral both feet every hole (make sure you go bothdirections
Side-in-in-out-out
Jumping Jacksvi.
Zig-zag

-5-10-5 cone drill,
eerst 5x voetenwerk gedaan, toen 6x de sprint gedaan

side bends
2 sets van 15

lying leg raise met hold achteraf kort
15x
15x
15x

comment : zag hier erg tegenop, maar viel eigenlijk wel mee, wel ff aftasten hoe ik dit qua aantal sets ga invullen. Merk wel invloed van BW op knieën tijdens de jog.

Jaa dat zijn al de kilo's die er af moeten. Naja ik heb er vertrouwen in, op naar de 7%!!!

Terug
Naar boven