- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Jaa dat zijn al de kilo's die er af moeten. Naja ik heb er vertrouwen in, op naar de 7%!!!
dit is actief herstel, geen cardio
enne 7% is voor homo's

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jaa dat zijn al de kilo's die er af moeten. Naja ik heb er vertrouwen in, op naar de 7%!!!

Agility Ladderik moet echt ff keer goed gaan zitten voor al die moeilijke termen en oefeningen die je nu weer doet, morgen ff youtuben wat het allemaal is![]()
idd! Voel het ook niet ernstig aan mijn lichaam nu, paar kleine spiertjes alleen die ff moeten wennen. Verder lekker intensief en nuttig geweest.Mmm ... intressant om even op een rustdag te doen wel
ah duidelijk, dan weet ik ook weer wat je ongeveer aan het doen bent daar![]()
Oja, gooi ff een goeie stem naar BobK , hij is ook wendler fan en kan tenminste boven de 200kg deadliften als 1 van de weinige in die naakte mannen collage gok ik.
[Link niet meer beschikbaar]

Oja, gooi ff een goeie stem naar BobK , hij is ook wendler fan en kan tenminste boven de 200kg deadliften als 1 van de weinige in die naakte mannen collage gok ik.
[Link niet meer beschikbaar]
Hey Rogier. Het is goed bevallen, maar zoals gezegd had ik eigenlijk wel op een hoger niveau willen staan. Maar de wedstrijdervaring heeft me goed gedaan en ik weet waar mijn zwakke punten liggen voor aan te werken.En Aron hoe beviel je eerste Sterkste Limburger? Voor herhaling vatbaar? Lijkt me toch leuk om tegen iemand te kunnen zeggen dat je eraan mee hebt gedaan, je staat er tenslotte niet zomaar. Dan moet je toch wel iets kunnen...
Oja ! die heb ik wel een 10 gegeven, maar hij strijd niet meer voor de prijzen. Dus bij deze, stem ook op maxiation die met een ripped fysiek mij met de grond gelijk maakt bij de sterkste limburger.
Mooi toch , dan heb je weer een heel jaar om eraan te werken... en vergeet niet dat de sterkste limburger een hoog niveau inhoud...
kun je bestThx
Wat is de bedoeling van een inclined log press? Gewoon andere grip tov een barbell?